- Sander20 december 2016 om 15:26
Beste lezer,
Zo’n 2/3 weken geleden krijg ik last van koorts, erge verkoudheid en last van mijn keel. Dit duurde ongeveer een week voordat het over was. Tijdens die week kreeg ik erg last van iets in mijn borst bij het ademhalen en bijvoorbeeld bukken of wanneer ik mijzelf in bed omdraaide. Nu dacht ik in eerste instantie dat het gewoon een verrekking van een spiertje was van het vele hoesten en het wel weg zou gaan wannrer ik ook niet meer zoveel zou hoesten. Nu ben ik een paar weken verder en heb ik er nog steeds last van. Ik weet zelf niet zo goed in welke hoek ik het moet zoeken. Als iemand hier bekend mee is zou ik graag advies horen.
Met vriendelijke groet,
Sander.
4 reactiesReagerenSander20 december 2016 om 15:32* De pijn zit in de linkerkant van mijn borst en komt het meest opzetten wanneer ik diep ademhaal.
ReagerenJohn (moderator)
20 december 2016 om 16:16Het kan toch een spiertje zijn dat een scheurtje heeft opgelopen door het hoesten, of een gekneusde rib. Dat komt nog wel eens voor.
Reageren
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijkenSander20 december 2016 om 16:38Dank voor je reactie. Ik ga maar eens langs de huisarts.
Wat ik vergeten was te vermelden is dat ik ook een druk op m’n borst voel op dezelfde plek. Sluit dit ook aan bij je reactie?
ReagerenJohn (moderator)
20 december 2016 om 16:49Dat zou heel goed kunnen.
Reageren
Doe ook eens even de test op:
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/