- Rudi31 oktober 2009 om 03:13
Hoi, ik vraag me af of steroïden enig effect hebben als ze niet op de juiste plaatsen (arm, been, of bil) worden ingespoten?
9 reactiesReagerenViande31 oktober 2009 om 03:13Ja, want steroïden werken systemisch, dat wil zeggen door het hele lichaam, en niet lokaal, dus niet op één plek. Daar moet je dus erg mee oppassen.
ReagerenRudi31 oktober 2009 om 03:14Dankje, mijn laatste vraag is of de penis krimpt na steroïden ingespoten of gegeten te hebben tot ze uitgewerkt zijn?
ReagerenAno31 oktober 2009 om 03:14Zou maarzo kunnen:
Bijwerkingen mannen.
Het gebruik van anabolen onderdrukt de natuurlijke testosteronproductie in de zaadballen. Deze kunnen gaan krimpen waardoor de zaadproductie vermindert. De geringere hoeveelheid zaad is bovendien van slechtere kwaliteit, waardoor de man minder vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar wordt. Op den duur kan het gebruik van anabolen leiden tot het volledig stilleggen van de natuurlijke testosteronproductie. Anabolen kunnen in het lichaam worden omgezet in vrouwelijke hormonen, de oestrogenen. Deze kunnen leiden tot vrouwelijke borstvorming, vetafzettingen op heupen en rug en het vasthouden van vocht. Het gebruik van anabolen kan tevens leiden tot ongecontroleerde, pijnlijke erecties.Die kleinere penis lijkt me het grootste probleem niet.
Reagerenkeesochtend22 februari 2010 om 19:45Zal ik een goed antwoordt geven? Door gebruik van anabolen steroide komt je lichaamseigen productie plat te liggen het wordt niet onder drukt maar het gaat geheel plat.. De anabolen steroide neemt het over. Dus niks krimpende ballen en geen kleinere penis. De ballen Zou kunnen krimpen bij gebruik van winny ofwel stanozolol. Onvruchtbaar worden zou mogenlijk kunnen zijn na velen jaren gebruik .
Reageren
Bij een testeron (Sustenon) zou het in enkele gevallen borstvorming veroorzaken (gynomastiek)
Vocht ophoping alleen bij gebruik van dianabol en deca.Bij ieder persoon is dat anders. Bij de een extreem veel bij een ander minimaal. Pijnlijke erecties kan bij proviron voorkomen maar dat is slechts een uitzondering.Anoniem110 november 2012 om 16:20Lees ook:
Anabole steroïden kunnen ernstige nierschade veroorzaken
http://www.dokter.nl/forum/Nieren-blaas-urine/214999-Anabole-steroiden-kunnen-ernstige-nierschade-veroorzaken.htmlGebruik voor het eerst Anapolon anabolen
http://www.dokter.nl/forum/Over-Dokter.nl/300290-gebruik-voor-eerst-anapolon-anabolen.htmlSteroïde Winstrol
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Medicijnen/262163-steroide-winstrol.htmlAnoniem24 juni 2014 om 00:36hallo ben van plan om steroiden gebruiken heb paar flesjes bij zo als deca.winstrol.boldemon.HECA.Trenbolan.masteron.sustaton. maar probleem is kweet nie hoe moet ik gebruiken ??
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2014 om 14:00Levensgevaarlijk om dergelijke spullen te willen gebruiken als niet weet hoe. Ik zou er toch nog maar eens over nadenken.
ReagerenJay 4819 november 2024 om 22:31Vraagje ik heb injectie laten zetten primo paar dagen later kreeg ik een harde schijf en rood gloeiend op de plek wat moet ik nu doen dokter of gaat het vanzelf weg
ReagerenSuus20 november 2024 om 09:06Neem na klachten veroorzaakt door een injectie of medicatie altijd contact op met de arts die de injectie heeft gezet of de medicatie heeft voorgeschreven!!
Reageren
Dit zou ook gezegd moeten zijn door de arts.