Zoeken Vraag het forum

Extreme anale jeuk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melvin

Hallo beste lezers,

Ik heb last van extreme anale jeuk. Dit heb ik al een aantal jaar, en met de dag werd het erger. Zo erg dat ik zelf een aantal cm met een vinger naar binnen moet om te krabben.

De bijtende jeuk heeft heeft zich door de tijd uitgebreid richting de onderkant van de balzak.

Hierop besloten contact te leggen met de huisarts.
    Deze kon niks vonden en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis om te kijken naar aambeien

Eenmaal daar geweest en een cluster aambeien verwijderd verder, is de jeuk nog steeds njet verholpen. Ook met diverse crème die is toegewezen is het een kwestie van de jeuk onderdrukken.

Stop ik een aantal dagen dan bouwt de pijnlijke en extreme jeuk zich weer op.

Inmiddels heeft het de bovenkant begin van de penis bereikt.

Ook merk ik op dat als ik douche en er stroomt warm water richting langs de zijkant van m’n balzak dat dit een brandere gevoel opleverd. (5x) gebeurd.

Nee mijn vrouw en ik zijn trouw naar elkaar(echt).
    Dus op uitstapjes zit het niet.

Weet iemand wat er gebeurd?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het heeft geen zin om een bericht meerdere keren te plaatsen.
    https://www.dokter.nl/forum/penis-testikels/2111336-extreme-jeuk-3/

Reageren
Reageer op: Extreme anale jeuk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.