Zoeken Vraag het forum

Vetbult verwijderen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Katie

Aangezien ik toch naar de huisarts ga ivm verdikte kronkel bij achilles, wil ik ook graag bespreken of er een vetbult die op mijn been zit weggehaald kan worden. Maar hoe gaat dat eigenlijk? Ik neem aan dat een huisarts zoiets niet kan? En doet dit pijn? Het is namelijk best raar, want eigenlijk wordt er dan dus een holte geleegd?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Dat is een vraag die je dan ter plekke aan de huisarts kunt stellen. Die zal na de vetbult bekeken te hebben,hem beter kunnen beantwoorden. De behandeling zal afhangen van de situatie.

Even een tip als je voor meerdere klachten naar de huisarts gaat: meldt dit van te voren,dan kan er meer tijd voor je ingepland worden. Dan voorkom je dat er naar één ding gekeken wordt en je voor het andere terug moet komen.

Ook op dit forum is het trouwens handig om al je “klachten” in hetzelfde topic te bespreken, ookal gaan ze over verschillende onderwerpen. Dan houd je alle “informatie ” bij elkaar en is antwoord geven vaak makkelijker.

Reageren
    John (moderator)

Dat kun je dan het beste met de huisarts bespreken

Reageren
Reageer op: Vetbult verwijderen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.