Uitslag echo borsten

"/> Uitslag echo borsten - Medische Forum - Dokter.nl

Uitslag echo borsten

Hey, iemand die mij kan deze uitslag kan uitleggen?

Attachments:
    Reageer

echo uitslag deel 2

Attachments:
    Reageer

Ik ga er vanuit dar de uitslag van de echo nog met je besproken gaat worden. Daar zul je dan nog even op moeten wachten

Reageer

Ja, arts moet me nog idd contacteren. Maar ben wel benieuwd. Kan dit op iets slechts wijzen?

Reageer

Ik kan er niks over zeggen. je zult nog even geduld moeten hebben. Er wordt gesproken over een fibroadenoom. En dat is dan een goedaardig gezwel

Reageer

Hallo john, heb ondertussen al contact gehad met de huisarts en het zou idd om een fibroadenoom gaan. Maar voor de ene en andere uit te sluiten moet ik binnen 3 maanden terug op controle. Nu, mijn vraag is dat ik sinds gisteren echt pijnscheuten heb op mijn linkerborst (stekend, branderig) kan zo een minuut of 2 aanhouden. Ben nu natuirlijk bang dat het toch iets van borstkanker is door de pijn dat ik ervaar. Arts heeft gezegd dat het gezwel zo een 10mm is. Kan zo een klein gezwel zo een pijn geven??

Reageer

Ik zou dat met je (huis)arts bespreken. Dan houdt die een compleet dossier met alle informatie en al je klachten.

Je vraagt nu aan John of dat pijn kan geven, maar die kan niet voelen wat jij voelt. Als jij pijn ervaart, kan dat dus. En dat zou ik zelf met mijn arts bespreken . Pijn kan een reden zijn om het opvolg beleid te veranderen.

Reageer

Trouwens even voor de duidelijkheid,  pijn hoeft geen kanker te zijn, ook iets goedaardigs wat tegen een zenuwtje drukt, geeft pijn

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo suus, maar john is toch ook een arts of vergis ik mij, dit is toch een medische form? Aan de hand van de informatie dat ik geef dacht ik misschien dat ik een toch een antwoord kon krijgen

Reageer

Nee hoor, die is geen arts!
    Zorgprofessional, dat is breed begrip, maar geen arts.
    Het is een medisch forum, maar er wordt geen advies door artsen gegeven.
    Ergens in de kleine lettertjes staat dat ook vermeld.

Reageer

Je kunt idd aan de hand van gegeven informatie antwoorden krijgen.

Maar het is handiger dat die informatie ook in je dossier opgenomen wordt, zodat je behandelende artsen er ook van op de hoogte zijn. En er zo nodig iets mee kunnen doen.

Reageer

Ja, mijn vraag was eigenlijk of zo een klein gezwel pijn kan geven en of het pijn onafhankelijk kan zijn daarvan

Reageer

Beide zou dan kunnen,wat ik eerder schreef, iets heel kleins wat net bij een zenuwtje zit,kan pijn veroorzaken

Reageer

Heb je er misschien te veel aan zitten voelen?

Reageer

Heb er verleden dagen veel aan gevoeld maar sinds een paar dagen kom ik er minder aan

Reageer
Reageer op: Uitslag echo borsten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif