schimmelinfectie?

"/> schimmelinfectie? - Medische Forum - Dokter.nl

schimmelinfectie?

ik heb een weekje geleden seks gehad,2 dagen daarna had ik last van wat jeuk bij mijn vagina. Het was nog nier zi heftig en ik dacht dat her gewoon geïrriteerd was. Ik had daarna weer seks met diezelfde jongen en daarna kreeg ik weer jeuk, branderig gevoel. Mn hele vagina is opgezwollen en rood en het brand tijdens het plassen. Ik zie voorderest geen wondjes of iets op dit moment. Lijken deze symptomen op een schimmelinfectie? jk heb al eerder chlamydia gehad maar toen was het niet zo opgezwollen en rood etc. Bij een schimmelinfectie wat ik al vakwr heb gehad was t altijd rood en opgezwollen, heb nu wel een zalfje die ik smeer maar die smeer ik pas sinds vandaag, foch wil ik even weten via dit forum of mijn klachten duiden op een schimmelinfectie.

Reageer

Ik zou naar de huisarts gaan en dan gericht iets vragen om het te behandelen. Voor je iets gebruikt waar je het erger mee maakt

Reageer

het zalfje wat ik smeer heb ik al een keer gekregen van de huisarts die voor een schimmelinfectie is, dus dat zou het niet erger maken.

Reageer

Het zou kunnen

Reageer
Reageer op: schimmelinfectie?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif