Zoeken Vraag het forum

Horen tanden tegen elkaar te staan?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kluun

Merk ineens dat er een spleetje tussen mijn bovenvoortanden zit. Nooit eerder gezien/
    opgemerkt. Het is geen Madonna-spleet, maar de tanden staan niet tegen elkaar aan, ze staan geheel los van elkaar. Als er speeksel tussen zit is er niets van te zien en op een foto ook helaas niet.

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

maar horen tanden direct tegen elkaar te staan? Of kan er ook een kleine spleetje tussen zitten. Zouden jullie hiermee naar de tandarts gaan? Ben als de dood dat mijn tanden steeds verder gaan verschuiven en er ineens een Madonna-spleet verschijnt.

5 reacties
    Reageren
    Kluun
    Kluun

Was aan het googlen en kwam dit tegen op een tandarts forum:

https://www.tandarts.nl/forum/tandheelkunde/meningsverschil/spleet-onts…

Dit kan dus door tandsteen verwijderen zijn gebeurd? Een spleetje veroorzaakt door de tandarts?

Reageren
    Suus

Ik zou dit je tandarts vragen.

Of anders iemand die jou al lang kent en weet hoe je gebit er uit ziet.

Hier weet niemand of dat spleetje er hoort/al eerder was of niet……

Reageren
    Kluun

@Suus ik ben dus bang dat de tandarts dit heeft veroorzaakt door tandsteen verwijderen en die zal ongetwijfeld beweren dat het er al zat. Maar hoort iedereen een mini spleet te hebben? Ik neem aan dat flosdraad ergens tussen moet?

Reageren
    Suus

De één heeft het wel, de ander niet,geen gebit is gelijk.
    Vraag dan eens een familielid of vriend die je al langer kent of je het altijd al had.

Reageren
Reageer op: Horen tanden tegen elkaar te staan?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.