Zoeken Vraag het forum

Wat heb ik toch?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mary

Erg last van stress en spanning lichaam, gevoel dat ik onder stroom staat, benauwdheidsaanvallen, droge mond en soms tintelende voeten. Dokter heeft nagekeken, longfoto goed,zuurstof 93, hoge hartslag,bloeddruk iets verhoogd 150/95, bloedprikken volgende week, 1 week puffertje gebruiken v rocheltje. Oxazepam lage dosering gebruiken soms, haalt wel wat vh onder stroom staan gevoel weg. Iemand enig idee?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen (gehad)?

Reageren
    Mary

Ja nog,niet lkkr in m’n vel zitten, veel spanning om die benauwdheidsaanvallen, etc

Reageren
    Mary

De ene dag erger, als de andere dag. Heb ik soms een angstoornis, chronische hyperventilatie. Moet bloedprikken nog afwachten, raak er niet ontspannen van.

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij hebben we het daar in april ook al over gehad. De angststoornis en hyperventilatie. En ook in 2020 em 2019 als ik het goed heb
    Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog

Reageren
    Mary

Ben vanochtend bij de praktijkondersteuner geweest, ff afwachten hoe dat verloopt, maar blijf m’n klachten vreemd vinden.

Reageren
    John (moderator)

Maar ze passen wel bij een angststoornis en hyperventilatie

Reageren
    Catootje

Daarom zou je een natuurgenezer kunnen raadplegen. Zo iemand kan kijken naar je voedingspatroon, darmflora, kan voedingssupplementen voorschrijven etc. Medicijnen lossen vaak niks op en zorgen ervoor dat je lichaam nog meer ontregeld raakt.

Dat gevoel van onder stroom staan kan te maken hebben met je algehele gezondheid maar denk ook aan de rol van electrosmog van wifi, smartphone en electrische apparaten en metaal in bed of matras, dat straling aantrekt. Denk ook aan het effect van synthetische vloerbedekking. Vinyl of een kunststof ondervloer verhindert ook het gezonde aarden.

Reageren
Reageer op: Wat heb ik toch?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.