Zoeken Vraag het forum

Diagnose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diagnose

Beste heer/mevrouw,

Ik heb een vraag als mogelijk.
    Ik will grootrijbewijs C gaan beginnen, nu mijn vraag als ik gezondheidsverklaring moet invullen bij CBR , ik had (vermoedelijk door de neurolog epileptische anvallen gehad/wegrakingen) omdat ik een jaar geleden 3 keer flouw viel, (had te maken met stress en moeheid) en het niet bewezen kon worden waroom, hebben ze diagnose vastgesteld die in systemem staat. (waar ik niet mee eens ben)… Wat is het beste optie in dit geval? Volgens mij mag dat niet zo maar bij CBR gemeld worden? Mag ik die diagnose verwijderen? .. Ik vraag me af wat te doen in deze situatie. Als laatste  Conclusie die ik had gehad van neurolog stond bij, Wegrakingen van onzekere origine. MRI hersenen en EEg standaard en na slaapdeprivatie tonen
    geen afwijkingen. Op dit moment onvoldoende aanwijzingen om van
    epilepsie te kunnen spreken.
    Maar de diagnose staat wel in het systemem.
    In afwachting op uw reactie.
    Met vriendelijke groeten,
Reageer op: Diagnose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.