- Dokgin27 december 2018 om 15:30
Hallo,
Ik kreeg vanaf het 5e leerjaar al puisten. Ik zit nu in het 4e middelbaar en ik heb ze nog steeds. Weet iemand een goed middeltje om ze te verminderen of zelfs weg te krijgen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2018 om 21:40Ga naar de huisarts. Die kan er wat voor voorschrijven
ReagerenCatootje27 december 2018 om 23:50Belangrijk om te zorgen voor een evenwichtig voedingspatroon, met complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Dit is beter voor de werking van je hormonen en neurotransmitters. Geraffineerde suiker en zuivel zoveel mogelijk vermijden. Matig met vlees en beter biologisch i.v.m. hormonen. Zorg voor natuurlijke onstekingsremmende middelen, zoals kurkuma.
Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen helpen je bloedsuikerspiegel stabiel te houden en de insulinegevoeligheid te verbeteren. Denk aan magnesium, zink, chroom, vitamine B en D, omega 3 en gammalinoleenzuur. In biergist en edelgistvlokken zit chroom en zink, die je bloedsuikerspiegel helpen stabiel te houden.
ReagerenDokgin29 december 2018 om 15:21[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Ik gebruik sinds vanmorgen Clearasil.
Kan dit werken?
ReagerenBijlagen: