- Kim18 december 2018 om 20:03
Goedemiddag,
Ik zit met een heel groot probleem. Uit een DNA test blijkt dat mijn vroegere ex vriendje de vader is van mijn 9 jarige dochter. Nadat hij mij jaren heeft lastig gevallen omdat ik het met hem had uitgemaakt voor mijn huidige vriend (waar ik al snel zwanger van was) heeft hij mij er toendertijd op aangedrongen een DNA test te laten doen omdat hij vind dat mijn dochter op hem lijkt. Nadien ik dit in geheim heb gedaan, door namelijk het dna van mijn beide kinderen te testen of ze vol broer en zus zijn,kwam er dus uit dat ze dat niet zijn. Ik heb mijn ex verteld dat ze vol broer en zus zijn telefonisch en hem geëist ons verder met rust te laten. Hij heeft mij daarna nog een aantal keren lastig gevallen op werk en is langs mijn huis gereden en zei dat hij naar een advocaat stapt want hij wil bewijs zien. Het is toen een tijd rustig geweest en nu heeft hij Mijn vriend en mij aangeklaagd om bij het gerecht te komen voor een DNA test. Mijn vriend denkt weliswaar dat hij de vader is van haar en ons 5 jarige zoontje.
Ik wil absoluut niet dat dit geheim uitkomt bij mijn ex vriendje,mijn vriend en natuurlijk mijn dochter.
Nou ben ik verplicht om naar het gerecht te gaan over een paar maanden en mee te werken aan de test.
Mijn idee is zelf om een vader dochter test via consaquintas te Laten doen aangezien mijn vriend ook de waarheid wilt weten en dat ik die dan vervals.
Zodat mijn vriend denkt dat hij de vader is en de rest van mijn familie ongeschaad blijft. En dat ik dan met dat papier ook ergens met mijn ex vriendje afspraak en het hem laat zien en er dan op hoop dat hij de zaak terugtrekt.
De rechter gaat alleen akkoord met een test die de rechter zelf bepaald,bij welk bedrijf.
Of heeft iemand advies voor mij hoe ik dit kan oplossen zonder dat mijn gelukkige gezin geschaad wordt.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 december 2018 om 00:03Daar is geen oplossing voor, Je zult de waarheid moeten gaan vertellen. Aan beiden. Het zal hoe dan ook uitkomen.
Reageren