Zoeken Vraag het forum

HELP ONBEKENDE AANDOENING?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bert

Beste forummers,

Weet iemand wat je mankeert wannneer je bij het slapen gaan deze klachten krijgt nadat je 10-60min. ligt (te slapen):

1. Rode geïritteerde ogen
    2. Opgezwollen gezicht/oogleden
    3. Benauwd (piepen)
    4. Hartkloppingen
    5. Extrasystolen
    6. Kriebel in benen
    7. Licht misselijk

Ik stuur een foto mee als bijlage waarop de situatie goed te zien is. Zo zie ik eruit nadat ik net in slaap val, na een half uur in bed te liggen. Ik word dan weer wakker en kan een paar uur niet meer slapen, daarna trekt het langzaam weg. Onleefbaar! Wie helpt?

Met name de reactie in mijn gezicht en ogen moet toch iemand herkenning geven die weet wat dit is???

PS, svp geen vragen van: wat doe je, wat gebruik je, is het geen angststoornis etc .. ik doe helemaal niks en er is al van alles onderzocht (bloed/scan hoofd/allergie/etc)
    Ik wil via deze weg proberen of iemand misschien ECHT weet wat hier misgaat bij mij van binnenuit, want het voelt alsof ik vergiftigd ben. Het is de ene keer heftiger dan de andere, soms heb ik er vrijwel geen last van, maar meestal wel een paar keer per week. Heeft iemand ditzelfde probleem???? Please help!!!

2 reacties
    Reageren
    Foto

Hierbij de foto, je ziet de ‘ontstoken’ ogen en de zwellingen (vochtophoping) boven mijn ogen, bij de wenkbrouwen. Ook heb ik iets dikkere lippen en rond de neus is het dikker. Gewoon een wat papperig hoofd. Maar kijk vooral naar wat er met die ogen gebeurt.. het voelt echt vreselijk klote!!

Reageren
    John (moderator)

Heb je die klachten ook als je ergens anders slaapt? Is er ook een slaaponderzoek gedaan?

Reageren
Reageer op: HELP ONBEKENDE AANDOENING?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.