- Meg18 juni 2018 om 13:42
Ik heb een tijdje gelden een soort bultje gevonden aan de binnenkant van mijn bovenbeen, net onder mijn billen. Ik voelde het tijdens en na het fietsen en heb er toen trekzalf opgedaan. Daarna was de pijn weg en omdat ik het bultje zelf niet kan zien, dacht ik dat het weg was. Verder had ik geen klachten. Maar nu heb ik dit weekend weer op dezelfde plek zo’n bultje gevonden. Ook nu heb ik er trekzalf op gesmeerd (dat is het bruine op de foto), maar ik ben bang dat het misschien een tekenbeet kan zijn omdat ik een tijdje geleden, net voor de eerste bult, in het park heb gezeten. Daarnaast ben ik nu een beetje grieperig, ik heb geen koorts! Kan iemand mij hierbij helpen? Ik wil wel naar de dokter gaan, maar de plek is nogal gênant dus ik hoor het liever eerst van anderen en daarnaast heb ik geen rode kring ofzo dus ik weet niet of het echt ernstig is.
Bijlagen:
4 reactiesReagerenMeg18 juni 2018 om 13:47John (moderator)
18 juni 2018 om 14:45Dat lijkt toch eerder op een ontsteking. Ga toch even naar de huisarts.
ReagerenPeter19 juni 2018 om 05:13Neu, dat is geen tekenbeet.
Daarbij blijven teken dagenlang in je huid zitten en zuigen zich steeds voller met bloed.
ReagerenWat is dit14 februari 2026 om 03:45Daar vaker een plekje gehad Het is weer teruggekomen daar lagen is het wel maar het blijft nog wel een beetje een bolletje in een huidskleur en op een gegeven moment irriteert het weer En dan krijg ik dit weer te zien Ik ben bang dat het meer is dan een puistje Ik heb ook ontsteking in mijn gezicht gehad en het blijft maar niet over te gaan
ReagerenBijlagen: