Zoeken Vraag het forum

Witte wormpjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Brechje

Hallo, ik ben een meisje van 11 en ik heb last van kleine witte wormpjes. Ze jeuken enorm. Zeker ’s nachts. Ik haal ze er regekmatig uit. Maar ze blijven terug komen.
    Ik vindt het een naar gevoel dat er WORMEN in mijn vagina zitten. Ik schaam me er best voor. Nu durf ik ook niet naar m’n mieder te gaan en naar de aphoteek met haar te gaan. 
    Ik heb huisdieren.

Ik kom niet heel vaak in contact met kinderen, maar moet wel voor school voorlezen voor de kids. 

Ik vindt het vooral erg irritant.

Om de jeuk weg te halen werkt het (voor mij) om even te plassen.

Is dat normaal?

Mvg Brechje

2 reacties
    Reageren
    Se77

Ik zou maar hier snel wat aan doen als ik jou was!

Heb docus gezien waar deze witte wormen zich vermenigvulderen in levende lichamen. Ze hebben hun eigen nest in jouw lichaam en vroeg of laat komen ze uit je mond, neus, oren en alle andere gaten die je hebt. Ze worden groter en sterker en vreten je van binnen helemaal leeg en uiteindelijk ben je niks anders dan een leeg, stinkend en rottend zakje.

Ik hoop niet dat je te laat bent….

Reageren
    John (moderator)

Nee. Je moet dit toch echt aan je moeder vertellen en aan een wormenkuur beginnen. Je kunt er namelijk ook behoorlijk ziek van worden als je er niets aan doet. ook de huisdieren moeten ontwormt worden

Reageren
Reageer op: Witte wormpjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.