- Brechje15 mei 2018 om 23:23
Hallo, ik ben een meisje van 11 en ik heb last van kleine witte wormpjes. Ze jeuken enorm. Zeker ’s nachts. Ik haal ze er regekmatig uit. Maar ze blijven terug komen.
Ik vindt het een naar gevoel dat er WORMEN in mijn vagina zitten. Ik schaam me er best voor. Nu durf ik ook niet naar m’n mieder te gaan en naar de aphoteek met haar te gaan.Â
Ik heb huisdieren.Ik kom niet heel vaak in contact met kinderen, maar moet wel voor school voorlezen voor de kids.Â
Ik vindt het vooral erg irritant.
Om de jeuk weg te halen werkt het (voor mij) om even te plassen.
Is dat normaal?
Mvg Brechje
2 reactiesReagerenSe7715 mei 2018 om 23:32Ik zou maar hier snel wat aan doen als ik jou was!
Heb docus gezien waar deze witte wormen zich vermenigvulderen in levende lichamen. Ze hebben hun eigen nest in jouw lichaam en vroeg of laat komen ze uit je mond, neus, oren en alle andere gaten die je hebt. Ze worden groter en sterker en vreten je van binnen helemaal leeg en uiteindelijk ben je niks anders dan een leeg, stinkend en rottend zakje.
Ik hoop niet dat je te laat bent….
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2018 om 02:05Nee. Je moet dit toch echt aan je moeder vertellen en aan een wormenkuur beginnen. Je kunt er namelijk ook behoorlijk ziek van worden als je er niets aan doet. ook de huisdieren moeten ontwormt worden
Reageren