- Missess5 maart 2018 om 21:57
Hallo,
Ik heb de laatste weken last van verschillende dingen. Vanochtend bij het op staan viel ik bijna om van duizeligheid, dit kwam eind van de dag weer. Verder erge pijn in onderrug (midden/flanken), pijnen boven in buik maar ook steken laag en in liezen, al weken jeuk op 2 exact dezelfde plekjes hoog in de lies, vermoeiende benen, hoofdpijn. Dit komt allemaal een gaat weer even maar eind van de middag en avond alle klachten bij elkaar gehad en nog niet over gegaan.
Mijn ontlastingspatroon is goed, ik ben eind oktober bevallen en begin on januari gemenstrueerd, daarna niet meer. (altijd al zo onregelmatig gehad, zw al gedaan)3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 maart 2018 om 23:13Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenMissess6 maart 2018 om 07:09Bedankt voor uw reactie en tips. Dacht al dat deze site zo werkte. Vriendelijke mensen en veel tips.
ReagerenCatootje6 maart 2018 om 08:27Bij een onregelmatige cyclus kan je denken aan zaken als oestrogeendominantie en insulineresistentie. Kan je een en ander over vinden op internet. Of je je erin herkent en hoe je het zelf kan bijsturen met de juiste voeding, xeno-oestrogenen, bepaalde voedingssupplementen en aanvullende middelen.
Reageren
Sowieso is je dagelijkse voeding belangrijk. Best zorgen voor complexe koolhydraten, voldoende eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, om je bloedsuikerspiegel stabiel te houden.
Verder kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren helpen je bloedsuikerspiegel stabiel te houden, de insulinegevoeligheid te verbeteren en je hele gezondheid te ondersteunen. Je kan advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.