Zoeken Vraag het forum

Misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo,

Ik heb last van paar dingen en ik vraag me af of er mensem zijn die weten wat het kan zijn (en ik ben bij de huisarts geweest donderdag weer maar ik word er niet wijzer van)

Ik heb last van maagpijn steken zelfs me onderrug doet pijn daarbij ben ik misselijk de heledag door en hartkloppingen ook heb ik last van maagzuur een honger gevoel waarbij ik me dan helemaal zwak en moe voel het komt ineens en het houd de heledag aan dit heb ik al paar keer gehad ik ben er dus mee naar de huisarts geweest maar ik ben er niet wijzer van geworden me hartslag en bloeddruk zijn gemeten ik heb een betablokker gekregen om rustiger te worden Maar ik zit met zoveel vragen…

Kan ik me zo moe en zwak voelen door maagklachten kan ik er hartkloppingen van hebben?

Kan het iets met me suiker te maken hebben moet ik daar op getest worden?

Kan het door lang stress en angst CVH komen? En langere tijd aanhouden dus niet een aanval maar paar dagen aanhouden?

Ik hoop dat iemand een antwoord op heeft

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kan het door lang stress en angst CVH komen?   Dat zou heel goed kunnen. Het zijn wel klachten die daar bij passen

Reageren
    anoniem

Ik dacht dat je met hyperventilatie een aanval kan krijgen maar niet dat het dagen lang aanhoud zoals die maagzuur en maagpijn ik heb er zelf ook aangedacht hoor dat het met stress te maken heeft maar ik vind het vreemd dat het dagen lang aanhoud dus het kan wel dat je maag zo van streek is dat je misselijk moe maagzuur kan hebben die paar dagen aanhoud door CVH ?

Reageren
    John (moderator)

Ik dacht dat je met hyperventilatie een aanval kan krijgen maar niet dat het dagen lang aanhoud

Bij acute hyperventilatie, is dat inderdaad aanvalsgewijs. Maar Chronische Hyperventilatie, heet juist zo, omdat het langere tijd kan aanhouden en  daarom ook niet meteen als hyperventileren herkenbaar is.

Reageren
Reageer op: Misselijk