Zoeken Vraag het forum

Rode vlek op knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 17 jaar.

Afgelopen dinsdag ontdekte ik een klein rood vlekje op mijn knie, 1 bij 1 cm denk ik. De dag erna was deze rode vlek in één keer een aardig stuk groter geworden, ongeveer 3 bij 3 cm. De vlek bevind zich op mijn linker knie aan de voorkant/zijkant, in het midden lijkt je een klein stipje te kunnen voelen, maar ik zie verder geen duidelijke verdikking. Wel is het wat gevoelig als ik erop druk, voelt het warm en jeukt het. (ik heb er nog amper aan gekrabd, ik doe mijn best om ervoor te zorgen dat ik het niet erger maak). De plek voelt warm als ik het aanraak, maar ook wanneer ik dat niet doe voel ik een warmere plek op mijn linker knie.

Nu merk ik ook wanneer ik loop dat ik iets voel in die knie. Het is geen pijn, maar meer een gevoel van er zit iets niet helemaal super. Ook voel ik me een beetje licht in mijn hoofd. (Of dit met elkaar te maken heeft, geen idee)

Mijn gok is dat ik een slechte reactie heb op een insectenbeet, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen, ik heb namelijk niks gezien.

Nu vraag ik mij af of er iemand is die nog een tip heeft wat ik hiermee aan moet? Of er iets is wat ik kan doen om het sneller weg te laten gaan.

Ik ben nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, ik wil het eerst zelf nog een paar daagjes aankijken om te zien of het niet vanzelf verdwijnt (Aangezien het zoiets kleins is)

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt je knie koelen. Maar als het zo blijft of erger wordt raad ik je toch aan om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ai, daar was ik al bang voor. Hmm, ik zal het in ieder geval wat gaan koelen, dat kan wel prettig zijn. Hopen dat het morgen minder is, zo niet zal ik de huisarts even bellen.

Bedankt voor je antwoord!

Reageren
Reageer op: Rode vlek op knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.