Zoeken Vraag het forum

Tandor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo wat houdt het in als je door een CT scan  gaat en zowel contrast vloeistof in moet nemen en dit ook per infuus krijgt

Ik weet dat ze dan organen gaan bekijken weet u toevallig welke dat zijn het gaat namelijk om de onder en bovenbuik ik heb daar al heel veel last van en ook van blauwe plekken op mijn buik

John (moderator)

Het gaat dan om de slokdarm maag en darmen

Reageren
    Anoniem

Ik heb tramadol  50mg gekregen om de pijn  te onderdrukken  alleen daar  bij naast heb ik ook nog paracetamol 1000mg  nu ik de tramadol heb wordt de pijn in de buik niet minder wat nu te doen mag ik bv iets meer PCM 1000mg gaan gebruiken zodat ik het kan onderdrukken

Reageren
    John (moderator)

Je moet dit eerst met je arts overleggen

Reageren
    Annoniem

Weet u wat acnes is en kunt u mij vertellen wat er dan gaat gebeuren ik blijk dit al twee jaar te hebben. En weet u ook of er een behandeling voor is

Zou u zo spoedig mogelijk kunnen reageren

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Ze kunnen  een buikwandsyndroom behandelen weet u toevallig wat dat kan zijn.

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

John zoals jij genoemd wordt ik heb dat al gelezen over acnes. Ik heb ook al gelezen dat er geopereerd kan worden maar dat moet dan wel onder algehele narcose waarom kan dat niet met  een spinale ruggenprik of met een epidurale ruggenprik weet jij dat.

Reageren
    John (moderator)

Sommige operaties zijn te ingrijpend en moeten onder volledige narcose moeten worden uitgevoerd

Reageren
Reageer op: Tandor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.