Hoi , ik heb last van mn onderbuik meestal stekend
En als ik op de plek duw doet het ook best pijn
Kan iemand mij aub helpen
Via een forum kan helaas weinig hulp geboden worden......
Bel morgen je huisarts of als je klachten heel heftig zijn, nu de huisartsenpost.
Ja het dooet meer pijn vannuit mij gezien rechts dus de li kant echt. Heel vreemd
Als het erger wordt, bel dan de huisartsenpost even om advies.
Dan kan een arts bepalen of je gezien zou moeten worden of dat het tot morgen kan wachten
Ik kan wel gewoon wandelen het is niet dat ik dan suuupwr erge pijn heb .?
Het is aan jou zelf om te bepalen wanneer je medische hulp inschakelt, dus of je tot morgen wacht of niet.
Bel in elk geval de huisartsenpost als je koorts krijgt en/of misselijk wordt.
Hoi ja klopt , ik ging net naar het toilet en toen ik afveegde zat er wat afscheiding wat geel groen achtig is wat is dit ?
Moeilijk te zeggen via een forum.
Een blaasontsteking of andere infectie wellicht.
Neem morgen even contact op met je huisarts
Ja ik heb geen pijn bij plassen ofzo dus
Blaasonsteking lijkt me niet waarschijnlijk
Welke andere infectie kan nog?
Ben een beetje angstig
Het heeft geen zin allerlei infecties op te gaan noemen, een mogelijke infectie is een reden naar de huisarts te gaan.
En een blaasontsteking kun je hebben zonder pijn bik het plassrn en moet ook door een arts behandeld worden.
Bel dus je huisarts, die kan je verder helpen.
Ja ik heb wel een blaasonsteking maar had dus al een kuur gehad en het is nog niet weg hoe kan dit in gods naam komen ?
Ben al bij de dokter geweest
Ben jij dezelfde persoon die al meerdere topics heeft over een blaasontsteking, buikpijn en antibiotica?
Zo ja, voor de zoveelste keer: GA DAN TERUG NAAR JE HUISARTS!
Ben je iemand anders met ook een blaasontsteking: hetzelfde advies. Ga er mee terug naar je huisarts en bespreek het daar. De huisarts kan bepalen er er een nieuwe urine test gedaan zou moeten worden of verder onderzoek naar de oorzaak van je klachten.
Nee mevrouw ik ben niet de zelfde persoon
Nou ik heb urine ingeleverd voor kweek omdat de urine stick nog steeds verkleurde vooral de leuko
Goed dat je urine hebt ingeleverd, de huisarts zal dan kijken of je verder medicatie nodig bent.
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)