Kan ik D mannose slikken + antibiotica tijdens een blaasontsteking
Het is handiger om al je vragen onder hetzelfde topic te stellen.
Volgens mij was er ook al gezegd dat dat kan, maar dat het waarschijnlijk weinig uit zal maken, dat de antibiotica voldoende (en beter) is
Hoe kan het zo zijn dat ik na 3,5 dag antibiotica slikken nog last heb van mijn achterkant onderrug het is niet meer zo erg als dat het was . Dus het is minder maar ik vind het raar kan iemand mij advies geven aub
Er is al meerdere keren gezegd dat de kuur pas optimaal werkt als je hem.hebt afgerond.
En dat je bij twijfel of aanhoudende klachten, je huisarts moet bellen.
Het advies is dus je huisarts te bellen morgen of bij verergerende klachten, de huisartsenpost.
Ik heb al mijn huisarts gebeld vandaag ben al de hele week aan het bellen ondertusse , maar ze geven aan eerst sowieso de kuur afmaken daarom mijn vraag op dit forum
Volg dan het advies van je huisarts op en maak de kuur af.
En als je klachten erger worden, bel je weer of bel je de huisartsenpost.
Ja ik maak de kuur af maar vraag me af waarom het bij mij niet helemaal weg is na 3 dagen word er moedeloos van en bang
Het is nog niet weg omdat de antibiotica zijn werk nog niet heeft kunnen doen.
Waarom zeggen de meeste dan tegen mij dat het binnen 3 dagen weg moet zijn
Je kunt beter naar je huisarts luisteren, dan naar andere mensen.
Misschien was het bij hen eerder over, er zijn ook genoeg mensen bij wie dat niet zo is en daarom wordt er dus ook een langere kuur voorgeschreven.
En wat is de meeste? Je hebt eerder geschreven dat je dit op internet hebt gelezen. De kuur moet eerst haar werk doen. Dat is dus niet bij iedereen hetzelfde maar afhankelijk van welke bacterie en de hoeveelheid bacterie die aanweizg is en je afweersysteem.. Dus gewoon nog even geduld hebben
Ja sorry ik maak me zorgen ik heb al zolang geen blaas onsteking meer gehad dat ik niet meer weet hoe het voelt en dat het naar mijn idee met een kuur snel over moet zijn . En dat ik er naar van word als het na zoveel dagen nog niet over is omdat ik nog last heb van een vervelend gevoel helemaal onderraan mijn rug
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het wel tot na de kuur kan duren voor je helemaal klachtenvrij bent.
Daarom krijg je een volledige kuur en niet maar drie dagen.
Zou het afdoende zijn om maar 3 dagen medicatie te nemen, werd er geen langere kuur voorgeschreven.
Oke dan wacht ik maar ff af vind het zo vreemd is die blaasontsteking dan zo hardnekkig ofzo
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)