Hallo ik ben een jonge van 19 jaar ik weeg 55 kilo ben van 63 afgevallen door stres etc.. afgevallen in 2 jaar tijd tot 55 nu eet ik ook erg ongezond elke dag buiten (vandaag at ik macdonalds). Ik moest zojuist naar de wc en kreeeg naar mijn gevoel lichtjes diarree maar er kwam BLOED UIT ZIE FOTO wat kan de oorzaak zijn (slecht eten?)
Met slecht eten bedoel ik (ongezond eten?) moet ik me zorgen maken wat nu?
Helder rood bloed is bijna altijd het gevolg van aambeien. Heb je ook pijn, dan is een fissuur vaak de boosdoener.
Blijf je bezorgd, dan ga je naar de huisarts. Deze zal waarschijnlijk naar je anus kijken en rectaal toucheren.
Beste ik heb geen pijn nee en vandaag had ik ook diaree en geen bloed in de pot maar bloed sliert op toilet papier kan het zijn dat ik elke dag ongezond eet hard brood eet dat het de darmen een scheurtje heeft bezorgd of iets anders…
Van brood kun je geen scheuren in je darmen krijgen... Ga eens met de klachten naar de huisarts
Ben bij de huisarts geweest hij heeft gekeken zag niks aan de uiteinde van de anus hij heeft me een potje gegeven waar ik mijn stoelgang in moet doen en afgeven Hij wilt het uitsluiten of ik een darmonsteking heb of niet (kan roken ook voor darmonsteking zorgen ik rook wiet )
Ja dat zou kunnen
Altijd als ik rook de volgende dag krijg ik last van mijn darmen het gevoel maar wat moet ik nu doen hoe lossen we dit op HOE GENEEST HET morgen de stoelgang inleveren maar stel de stoelgang is clean omdat het door wiet komt moet ik dit melden bij mijn dokter (wil niet dat hij in het systeem schrijft wietroker want ik woon in belgie) welke medicatie behandeling kan hier voor gedaan worden gaan ze het bij de stoelgang zien of het van roken komt
Ik zou dat wel melden. Je moet geen dingen verzwijgen voor de dokter. Dat kan dat weer invloed hebben op de juiste behandeling. Een nee in de stoelgang kunnen ze dat niet zien wel of er al dan niet een ontsteking is
Je schrijft:
"Altijd als ik rook de volgende dag krijg ik last van mijn darmen " zou het dan niet verstandig zijn om ermee te stoppen ? Het veroorzaakt immers klachten...
Hoelang duurt een darminfectie en moet het behandeld worden zo ja met wat en hoensnel geneest het
Een darminfectie zou behandeld kunnen worden met antibiotia. Kan je niet vertellen hoe lang dat dan duurt
Beste nogmaals ik ben 19 jaar moet ook vaak na het plassen wee gaan plassen op internet staat “loze aandrang” als syptoom van darmkanker en bloed bij onstlasting zoals op de bovenste foto moet ik mij zorgen maken
o intetnet staat veel... Ik kan er in ieder geval geen antwoord op geven
Ben 19 jaar komt darm kanker bij mijn leeftijd voor en wat is dan vooral de symptomen en kan de dokter het bij de stoelgang test zien of hoe spoor je het op
dat komt in principe niet voor