- Bella18 september 2016 om 20:07
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Ongeveer 7 maanden terug had ik last van bloed bij de ontlasting, helderrode druppels. Het bleef ongeveer een week of twee en het verdween. Ongeveer drie maanden later kreeg ik er weer last van en besloot naar de huisarts te gaan. Blijkbaar had ik last van een klein anus scheurtje en kreeg daarbij een zalf mee. Maar het is sinds dien niet gestopt. De bloeding blijft maar bestaan en het is nu ook veel erger. In de ochtend stroomt er als het ware slijmerig bloed uit, en daarna pas komt de normale ontlasting weer. Het bloed is dus ook met de tijd steeds slijmeriger geworden. Ik heb soms ook plotselinge drang en uiteindelijk komt er alleen bloed. Het rare is dat ik dus totaal geen andere klachten hebben, behalve een beetje jeuk aan de anus en erg rommelende darmen. Weet iemand wat dit kan zijn, de dokter zegt dat het alleen een scheurtje is maar dat betwijfel ik heel erg
2 reactiesReagerenBella18 september 2016 om 20:09Er zit ook trouwens altijd bloed aan het wc papier en het heeft een erge vieze geur..
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2016 om 21:49Scheurtjes kunnen hardnekkig zijn.
Reageren
Ga terug naar de huisarts met de klachten