- Gertjan6 september 2023 om 17:53
Hallo.
Ik heb een vraag , ik heb een ct scan gehad vanaf me keel tot me voeten . Alle organen zijn vermeld in de uitslag alleen niks over de maag , ik heb al maanden en drukkend gevoel daar en ben afgevallen . Ik vroeg aan de arts hoezo de maag er niet op staat in de uitslag toen zei hij nee dat is denk ik niet zichtbaar geweest, ik heb gevraagd of ze nog een keer willen kijken naaar de maag vanwege mijn klachten en hij vond dit niet nodig . Ik heb de ct scan op een dvd aangevraagd dus die kan ik ophalen bij de radiografie afdeling . Hoe of waar kan ik dit nog een keer deskundig laten bekijken . Groet Gertjan .4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 september 2023 om 17:55Doorgaans zou de maag toch ook te zien moeten zijn op een CT scan
ReagerenGertjan6 september 2023 om 18:08Oke , zoals ik al typte er is niet naar gekeken . En de dokter wil niet opnieuw aanvragen om er wel naar te kijken . Mijn enige vraag is kan ik met de cd waar de scan op staat die ik ophalen kan ik het ziekenhuis iets mee ? Ik heb de scan dan zelf en zou graag een dubbelcheck willen ? Een hint misschien wat ik er mee kan ?
ReagerenSuus6 september 2023 om 18:10Dan zou je je huisarts een verwijzing naar een andere arts kunnen vragen voor een second opinion en die vragen naar de cd te kijken
ReagerenJohn (moderator)
6 september 2023 om 18:13Je kunt ernaar kijken. Op de CD zit als het goed is een progje om de beelden te bekijken. En wellicht wil de huisarts en wel eens naar kijken, maar dat moet je dan met je huisarts bespreken
Reageren