Beste allemaal,
Ik heb sinds 2/3 maanden last van een branderig gevoel in mijn plasbuis, veel nadruppelen en als ik aanspan dat er druppeltjes plas uit lekken dat had ik voorheen niet. Libido stuk lager en als ik klaarkom doet het een beetje pijn en allemaal doorschijnde klontertjes(zie foto) in mijn sperma had ik eerst NOOIT ( geen bloed of iets erin), testikels een beetje aan een kant , klein beetje linksonder in de buik soms pijn ( maar weet niet of dat er mee te maken heeft) en soms linker lies trekkend gevoel. Verder brand mn anus een beetje en heb ik het idee dat mijn ontlastig branderige is dan normaal? Verder is alles goed:
Soa testen gehad : was goed
Blaasontsteking testen gehad : was goed
Alle testen die je bijna kunt hebben met een strip 7 x gedaan, geen bloedcellen of iets in
mijn urine, urine was top.
Nu heb ik een prostaatonderzoek gehad , was ook goed rectaal voelde alles goed, bochtje was goed geen afwijkingen. Verder PSA test gehad was 0.70 was ook goed.
Antibiotica kuur gehad 15 dagen hielp ook niet.
Ik krijg nu een echo van mn scrotum en testikels. Ik vroeg me af wat het kan zijn of welk ander onderzoek ik moet doen?
Enige wat ik nog kwijt wil is ( 3 jaar geleden chlamydia gehad, nu negatief en een dubbele bijbalontsteking 2 jaar geleden; Ik heb 2 cystes spermatocele maar dit zou geen last moeten geven, beide testikels ook niet verhard of iets. Wel het idee als ik over mn linker testikel cyste wrijf last van heb.
Heel erg bedankt, vraag me af of ik de enige ben en wat ik nog kan doen??
Bijlagen: