Hey, ja ik ben op vakantie dus kan niet naar huisarts dus ik dacht ik vertel het hier.

Sinds 1/2 dagen heb ik bij me linker kaak soort van balletje gevoel en het doet niet echt pijn maar je wilt wel beetje druk en als ik naar links draai met me hoofd voel je ook wel beetje druk en klein beetje pijn, ik zocht ff op op internet en je komt weer tegen dat het tumor is of ziekte maar internet geeft altijd het ergste aan jammer genoeg dus ik vraag het hier, is dit iets ergs? Moet ik me zorgen over maken? En wat kan ik doen?

Reageer

Het zal een lymfekliertje zijn. Dast is een onschuldig verschijnsel

Reageer

Oke, moet ik me zorgen maken of op letten op bepaalde dingen die ik doe? En is het iets gevaarlijks of normaal iets?

Reageer

Dat is een normaal verschijnsel. Je moet er alleen niet aan gaan zitten. Daar kan een lymfeklier geĂ¯rriteerd door raken

Reageer

Isgoed, bedankt voor de informatie allemaal đŸ™‚ als het over is hoor je het wel van me! Bedankt.

Reageer

Nou de pijn is weg, rare gevoel is ook weg en het voelt niet maar zo opgezwollen uit of voelt niet meer zo. Het is over godzijdank!

Reageer
Reageer op: Kaak
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief