Ik heb sinds eergisteren ineens bulten gekregen op me hoofd op 3 plekken, en toen ik het kreeg hadt ik last van me hoofd, moet ik me zorgen om maken? Ik stress nu ene kant, is geen hersentumor of bloeding of iets ergs in die richting neem ik aan. Heb 1 op boven me hoofd precies, heb 1 boven op achterhoofd en 1 op boven hoofd maar dan links. Het voelt zo raar, kan iemand me vertellen wat dit kan zijn. En nee ik heb me nergens aan gestoot of iets kreeg pijn aan me hoofd ineens eergisteren en voelde paar bultjes op me hoofd, ergens of zorgen te maken? Of gaat dit weer weg?
Ben de laatste tijd ook echt gestresst en heb slaap te kort en ben vooral overmoedig, kan het door dat zijn?
Het zal beslist geen hersentumor of hersenbloeding zijn. Daar krijg je geen bultjes van op je hoofd. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Stress kan daar wel de oorzaak van zijn
John hersentumor/hersenbloeding of iets zoals dat soort dingen kan het toch niet zijn neem ik aan?
Heb laatste tijden weinig slaap, gestresst slapen, overmoedig gevoel, en ineens soort van 3 bultjes op me hoofd, en licht bonzende hoofdpijn aan linker kant van me hoofd, ik hoop niet dat wat ergs is.
Over die hersentumor en hersenbloeding had ik al wat gezegd. Daar krijg je geen bultjes van op je hoofd.
Dus ik hoef me geen zorgen te maken? Want heb soms last van linker hoofd kant en voelt alsof daar een band om heen zit er zit beetje druk op.
Dat zal van de spanningen, de stress en de angst zijn
Wat zou het beste zijn om te doen om pijn te laten zakken en hoe lang zou dit duren ongv, want dit gebeurt voor het eerst bij mij en ik ben iemand als er iets gebeurt aan me lichaam of iets ik stress me kapot maar dat wil ik niet.
Ik denk dat het goed is als je naar je huisarts gaat met de klachten.
Bedankt voor je snelle reactie, moet ik echt naar huisarts met deze klachten, het lijkt nu alsof je zegt dat het ernstig is...
Nee, maar jij strest over de klachten en bent ongerust en je wilt er natuurlijk een keer vanaf. Daarom is het dan goed om naar de dokter te gaan
Ik stress me meer om dat ik ergs heb maar ik heb gemerkt van me zelf dat ik teveel stress omdingen waardoor je zelf je pijn verergerd. Ik neem gwn pijn stillers ik denk postief na en probeer lekker rustig aan te doen miss straks ff douche ff wat eten. Ik neem aan als ik slechte nachtrust heb laatste dagen en stress dat ik spanningshoofdpijn heb ofzo, als het iets ernstig was dan waren er andere symptomen neem ik aan toch John?
dat klopt