Dankjewel John, ik wens je een fijne nacht en pak ie nachtrust want dat verdien je ook wel, waardeer wat je doet zo laat reageren en moeite doen bedankt, ik ga ook zo slapen bedankt voor je reacties, fijne nacht John 💯🤝
Thanks ook voor jou welterusten
Voor de mensen die dit lezen zoals ik dat deed bij andere forums, ga naar huisarts, na huisarts krijg je veeeeeel betere gevoel en opluchting, stress van dat je denkt iets te hebben verergert je pijn zwaar en je gaat er steeds op letten wat je niet moet doen na mijn mening! Op internet staan altijd allerlei verhalen waar jij je soms je zelf terug kan vinden zoals symptomen van iets of een forum waar iemand met ergens pijn of last zijn verhaal deelt en jij het gevoel hebt dat jij zelfde klachten hebt, doe dat niet! Ik heb zoveel dingen gelezen en vergelijkende pijn gezien van mensen hun verhalen en van officiële website waar ik zelfde symptomen zien en dan gelijk ga stressen dat ik iets heb maar dat moet je niet doen dat verergert je pijn dubbel. Aub maak niet erg voor je zelf om al die verhalen te lezen en je zelf dood te laten stressen is nergens voor nodig! Want dat deed ik ook en soms doe ik dat ook maar probeer dat niet te doen.
Helpen paracetamols niet? Ga naar je huisarts, neem die stap! Waarom? Je lucht op nadat je naar je huisarts bent geweest want het kan helemaal anders zijn dan dat jij denkt dat het is met je pijn klachten. Wat mij erg heeft geholpen om me teelbal / lies pijn te verminderen is ibuprofen te nemen die huisarts me aanraadde, dus ik nam niet meteen dat maar pas nadat ik dat kreeg te horen van huisarts dat het wat sterker is en beter. Veder moet je je hoofd niet zo druk maken en niet overal lezen hier en daar want je maakt je zelf psychisch kapot en wat ik al zei je verergerd je pijn!
Waarom ik zo lap tekst typ is omdat er mensen zijn zoals mij en vele andere die overal en nergens lezen en zich zelf kapot maken met verhalen en wat ze lezen op internet dus deze moeite doe ik voor iedereen die dit leest. Ik ben zoals jij maak je nier gek 😉
En nog respect naar John ik blijf her maar herhalen, hij reageert al jaren op mensen en zie hem naam overal van jaren geleden dat die mensen probeert te helpen en te begrijpen en goeie antwoorden te geven, mijn respect naar hem!
Wat ik al zei mensen, maak je zelf niet kapot met je gedachtes, liefde naar alle mensen 🙂
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)