hey john, ik ben wakker geworden en heb weer hevige pijn in me rechter bal, en last aan me lies, toen ik net wakker werd het ik nergens last van na een aantal minuten stekende pijn in me rechter bal en het voelt beetje gevoelig aan, ik word hier zo gek van en me angst stijgt weer, John wat kan ik beste doen, ik denk dat ik vandaag miss of morgen 1 van de 2 dagen naar huisarts ga. John wat kan dit betekenen dit pijn me rechterbal lijkt beetje voller dan normaal en voelt zo irriterend ik stress me weer kapot pff... Ik wil echt geen operatie of dat ik kanker of iets heb. Hoor graag van je John.
Niet zo in de stress schieten meteen. Maak een afspraak bij je huisarts en laat er opnieuw naar kijken
Ja ik ga weer naar de huisarts want ben het zat john, ik bel nu huisarts zeggen ze ze zijn nu ff niet beschikbaar, dus straks ff proberen ik moet sws vandaag of morgen of ik ga straks denk ik naar huisarts naar binnen lopen en me pijn meteen melden, pff... Stekende pijn die komt en goed niet leuk echt, hoop echt dat dit afgelopen is en dat ik als een normaal mens kan fuctioneren voel me zo ongelukkig ook dit moment, ik ga er echt van uit dat dit niks ergs is en dat dit gaat stoppen ik hoop het.
Kom ik bij huisarts aan met spoed heb ik met tranen lopen praten tegen balie zeggen ze dat ik 1 uur moet wachten..... Ik ben dit zo zat, ik hoop dat dit allemaal goed komt, nu moet ik wachten met pijn pfffff ik haat dit voel me zo ongelukkig
Ik kom net van de huisarts, een andere huisarts heeft dit keer uitgebreid gekeken en gevoeld, hij zei neem ibuprofen, hij zag niks raars voelde niks raars en merkte alleen dat ik heel erg gevoelig is, hij zei geen verdraaing of iets kwaadaardigs gelukkig, hij raad me dus aan om geen zorgen te maken en ibuprofen te nemen en als het nog last doet na mate moest ik naar ziekenhuis ff foto’s laten maken. Hoop dat irriterende pijn overgaat.
Dat is dan toch wel een geruststelling. Probeer er niet zo veel op te letten en er niet zo veel mee bezig te zijn
Ja John ik probeer ook niet op te letten en relax te worden, heb ibuprofen genomen en wat gegeten nu lig ik op bank ff relaxen, hope dat met de tijd pijn over gaat 🙂
Voor de mensen die dit lezen zoals ik dat deed bij andere forums, ga naar huisarts, na huisarts krijg je veeeeeel betere gevoel en opluchting, stress van dat je denkt iets te hebben verergert je pijn zwaar en je gaat er steeds op letten wat je niet moet doen na mijn mening! Op internet staan altijd allerlei verhalen waar jij je soms je zelf terug kan vinden zoals symptomen van iets of een forum waar iemand met ergens pijn of last zijn verhaal deelt en jij het gevoel hebt dat jij zelfde klachten hebt, doe dat niet! Ik heb zoveel dingen gelezen en vergelijkende pijn gezien van mensen hun verhalen en van officiële website waar ik zelfde symptomen zien en dan gelijk ga stressen dat ik iets heb maar dat moet je niet doen dat verergert je pijn dubbel. Aub maak niet erg voor je zelf om al die verhalen te lezen en je zelf dood te laten stressen is nergens voor nodig! Want dat deed ik ook en soms doe ik dat ook maar probeer dat niet te doen.
Helpen paracetamols niet? Ga naar je huisarts, neem die stap! Waarom? Je lucht op nadat je naar je huisarts bent geweest want het kan helemaal anders zijn dan dat jij denkt dat het is met je pijn klachten. Wat mij erg heeft geholpen om me teelbal / lies pijn te verminderen is ibuprofen te nemen die huisarts me aanraadde, dus ik nam niet meteen dat maar pas nadat ik dat kreeg te horen van huisarts dat het wat sterker is en beter. Veder moet je je hoofd niet zo druk maken en niet overal lezen hier en daar want je maakt je zelf psychisch kapot en wat ik al zei je verergerd je pijn!
Waarom ik zo lap tekst typ is omdat er mensen zijn zoals mij en vele andere die overal en nergens lezen en zich zelf kapot maken met verhalen en wat ze lezen op internet dus deze moeite doe ik voor iedereen die dit leest. Ik ben zoals jij maak je nier gek 😉
En nog respect naar John ik blijf her maar herhalen, hij reageert al jaren op mensen en zie hem naam overal van jaren geleden dat die mensen probeert te helpen en te begrijpen en goeie antwoorden te geven, mijn respect naar hem!
Wat ik al zei mensen, maak je zelf niet kapot met je gedachtes, liefde naar alle mensen 🙂