Ik zie john overal op iedereen reageren zou graag van je een reactie verwachten op mijn bericht.
Heb 2/3 dagen last van rechter bal, ben naar huisarts geweest hij ziet niks en zei dat het geen verdraaing was. Waar heb ik allemaal lasr zou je afvragen. Heb last aan me rechter teelbal en me lies, pijn komt en gaat, er is geen verkleuring en geen moeite bij het plassen en geen pijn bij klaarkomen. Dus ik vroeg me af wat moet ik nu doen en wat kan er aan de hand zijn?
Ik stress me letterlijk soms dood en angst is zo hoog soms dat er iets ergs aan de hand is dus ik type ff hier her bericht, je wilt niet weten wat voor gedachtes ik soms heb wanneer ik pijn heb sjonge jonge....
Ik neem aan dat ik geen draaing heb want huisarts zei hij ziet niks, en er is geen verkleuring en geen pijn bij plassen en klaarkomen. Pijn komt meestal als ik lig of zit, en soms verdwijnt de pijn uit het niets en kan ik alles doen.
Moet ik me zorgen maken? Ik typ nu wel heel mooi en netjes maar je wilt niet weten hoe ik me soms dood stress van dat er iets aan de hand is, graag hoor ik wat. ๐
En mijn respect naar John moderator heb je vaker gezien met berichten van jaren geleden, je doet je best om op iedereen te reageren en op een goeie manier antwoordt te geven mijn respect naar jou dat je jaren lang hier op mensen antwoord geeft! ๐ฏ
We zijn weer een half uur veder en heb pijn in me lies gekregen verdomme, is niet leuk dit.... Wanneer dit ophoud ik word gelukkigste persoon echt..
"Heb last aan me rechter teelbal en me lies," Dat is een ruim begrip. Kun je wellicht uitleggen wat je dan precies voelt? En wanneer? ( na bepaalde activiteiten?)
Hey John fijn dat je reageert, ik heb ineens last van me lies en me rechter teelbal, ik lig nu in bed ik stress me rot man pfff
John zeg me graag wat ik nu beste kan doen je wilr niet weten hoe irriterend de pijn nu is...
Zou je me nou eens kunnen zeggen wat je dan precies voelt? Je geeft geen antwoord op mijn vragen
Ik voel pijn in me lies irriteerde pijn straalend pijn en dan beetje pijn aan me rechter bal, me ma zegt ga ontspannen trek je onderbroek uit en ga ontspannen zo stressen maak je her erger zeg ze.
Heb last dus van lies en rechter bal en bij lies stekende/stralende irriterende pijn.
Heeft de huisarts gekeken of je misschien een liesbreuk hebt? Je ziet geen bultje in de lies?
Me huisarts keek alleen maar me teelballen en drukte op beide teelballen hij zei dat niks aan de hand was, hij zei ook dat die geen draaing ziet, ik had toevalig voor de huisarts afspraak dat ik wakker word met me rechter teelbal die beetje gedraaid was horizontaal, kwam bij huisarts aan net voordat ik aankom was die teelbal weer op normale plek, huisarts zei dat die niks ziet of voelt en hij voelde het ook met ze vingers op beide teelballen drukkend, ik vroeg nog heb ik geen draaing hij zei nee. Nu heb ik 2/3 dagen last dat komt en gaat, heb vandaag ook fitness gedaan full body had last van me rechter teelbal beetje gevoeligheid als ik me kuiten ging trainen. Terwijl ik nu met je typ voelt me teelbal en lies ietsjes minder, pijn is niet over maar minder miss omdat ik ook zonder ondergoed zit en tot rust probeer te komen, ik hoop dat ik niet iets ergs hebt want met me gedachtes kan ik soms me pijn erger terwijl dat niet hoeft.. fijn dat ik met jou kan chatten rond deze tijd.
Als je nou zelf in de lies voelt als je ligt, voel je dan ook geen bobbel? Niet te hard drukken...
Ik voel niks raars bij me lies, John ik kan toch geen verdraaing hebben toch? Ik heb 2 dagen last geen plas probelemen geen klaarkom problemen en geen verkleuring. Ik heb steeds gevoel van verdraaing teelbal dus me gedachtes maken het erger...
Een verdraaiing van een teelbal doet in de regel wel erg veel pijn. Maar dat zou de huisarts eigenlijk wel gezien moeten hebben. Is de last misschien ontstaan na wat lang of wild masturberen?
Last is echt gekomen paar uur of 1 dag later toen ik naar huisarts ging, als ik verdraaing had neem ik aan dat ik niet kan klaarkomen, niet normaal kan plassen, hevige pijn heb als ik teelbal aanraak en dat ik een verkleuring heb. En dat heb ik allemaal nier, ik kan ook gwn me rechter bal op trekken als je snapt wat ik bedoel, het zou wel fijn zijn als je zou kunnen zeggen dat ik geen verdraaing heb en jaa natuurlijk kan jij niet alles zien en weten maar ik neem aan dat ik geen verdraaing beb toch. Ik lees veel op internet als ik ergens last van heb, en ik kom altijd gekste verhalen tegen op het internet waardoor je psychologisch je pijn verergerd en je kapot gaat stressen..
Nee, ik kan niet alles zien en weten, maar een verdraaiing zul je niet hebben. dan zou je veel meer klachten moeten hebben