- Anoniem18 april 2016 om 20:47
ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem hier maar
ik heb 6 weken geleden auto ongeluk gehad en hier bij een gecompliceerde bovenbeenbreuk opgelopen op 2 plekken gebroken en tussen stuk in 7 fracturen.
nou hebben ze dit met een pen vast gezet 2 schroeven in mijn heuo en 2 in mijn knie nou waren er 2 schroeven afgebroken hebben ze weer nieuwe in proberen te zetten maar was maar gelukt er 1tje te plaatsen waardoor ik nu 0 procent mag belasten.
mijn vragen zijn:
1: is mijn been herstel volledig weg naar die 2 de operatie??
2: hoelang duurt het herstel gemiddeld?graag hoor ik een antwoord of informatie van iemand die dit ook heeft mee gemaakt
ik doe er ook een foto bij deze is van mijn bovenbeen alleen
[attachment=4563]FB_IMG_1457986762285.jpg[/attachment]2 reactiesReagerenPascal5 maart 2018 om 09:06Geachte is alles in orde gekomen met uw been, heb je de foto van de breuk nog?, Mijn dochter is met haar bromfiets aangereden door een auto en heeft ook een gecompliceerde breuk in haar rechter dijbeen, ook werd hier een mergpen gestoken van heup tot knie .
grtjs Pascal
ReagerenHennie de H15 november 2025 om 13:30Heb 6 maand geleden bovenbeen gebroken na operatie en 2 pennen verder aan het revalideren maar heb met lopen meer pijn dan paar weken geleden.
Reageren
Iemand dezelfde ervaring?