Zoeken Vraag het forum

gecompliceerde bovenbeenbreuk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen dus stel ik hem hier maar

ik heb 6 weken geleden auto ongeluk gehad en hier bij een gecompliceerde bovenbeenbreuk opgelopen op 2 plekken gebroken en tussen stuk in 7 fracturen.

nou hebben ze dit met een pen vast gezet 2 schroeven in mijn heuo en 2 in mijn knie nou waren er 2 schroeven afgebroken hebben ze weer nieuwe in proberen te zetten maar was maar gelukt er 1tje te plaatsen waardoor ik nu 0 procent mag belasten.

mijn vragen zijn:

1: is mijn been herstel volledig weg naar die 2 de operatie??
    2: hoelang duurt het herstel gemiddeld?

graag hoor ik een antwoord of informatie van iemand die dit ook heeft mee gemaakt

ik doe er ook een foto bij deze is van mijn bovenbeen alleen
    [attachment=4563]FB_IMG_1457986762285.jpg[/attachment]

2 reacties
    Reageren
    Pascal

Geachte is alles in orde gekomen met uw been, heb je de foto van de breuk nog?, Mijn dochter is met haar bromfiets aangereden door een auto en heeft ook een gecompliceerde breuk in haar rechter dijbeen, ook werd hier een mergpen gestoken van heup tot knie .

grtjs Pascal

Reageren
    Hennie de H

Heb 6 maand geleden bovenbeen gebroken na operatie en 2 pennen verder aan het revalideren maar heb met lopen meer pijn dan paar weken geleden.
    Iemand dezelfde ervaring?

Reageren
Reageer op: gecompliceerde bovenbeenbreuk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.