Zoeken Vraag het forum

Ik wil me graag laten ombouwen tot meisje/vrouw…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • coen

Ik wil me graag laten ombouwen tot vrouw/meisje, maar iets zegt van nee. Wat moet ik doen.

dario

maria doet het geen pijn om je piemel weg te laten halen

Reageren
    Anoniem

Ik ben net achter gekomen dat mijn vriendin faked tijdens Sex voel me geen man meer dus wil me graag laten ombouwen voel me geen man meer wil graag en kleine meisje zijn hoe kan ik dit bereiken want kan zo niet meer door het leven en ik haat mijn penis

Reageren
    Anoniem1
    mathijs

volg gewoon je hart doe ik ook zodra ik 18 jaar ben ga wil ik me laten ombouwen dus ik zeg volg je hart

Reageren
    anoniem

Ik weet het zeker dat ik het wil maar durf er niks over te zeggen hel my

Reageren
    Tara

Bespreek het eerst eens met jullie huisarts.
    Succes

Reageren
    ik wil ook een meisje zijn

Ik snap iedereen heel goed en ik wil het zelf ook maar ik durf het niet tegen men ouders te vertellen want ik ben bang dat ze raar gaan reageren ik heb het aan men beste vriendin vertelt en die snapt mij heel goed.

Reageren
    William

Hoi ik zit gevangen in een jonges lichaam en ik wil een meisje worden ik voel me meer als een meisje en dat merk ik in alles..

Wat moet ik doen wie kan mij helpen.

Reageren
    Anoniem

ik wil zelf heel graag me eigen laten ombouwen maar weet niet precies hoe ik dit moet aan pakken kan iemand me hierbij helpen?

Reageren
    Tandor1

De eerste stap die je zou moeten maken is een bezoek aan je huisarts. Met hem/haar kun je dit bespreken. Hij/zij kan je ook verder doorverwijzen.

Reageren
    Anoniem

Ja klopt ik wil het ookheel graag allen ik durf het niet tegen men ouders vertellen

Reageren
    Anoniem

Wie wilt me helpen want ik wil het zo graag alleen ik durf het niet aan men ouders vertellen alleen ik heb ook geen beste vriendin en ik haat wat ik nu heb aan men lichaam en ik wil zo graag een beha aan dus help me asjeblift

Reageren
    Tandor1

Ook voor jou:
    ga eerst naar je huisarts en praat er met hem/haar over.
    Hij of zij is diegene die je kan helpen.

Reageren
    Anoniem

Heey iedereen Ik wil me ook graag laten ombouwen alleen bij mij zal niemand het accepteren omdat ik van een islamitische gezin afkom en die zullen dit nooit accepteren aub wie heeft raad voor me wil echt en meisje worden

Reageren
Reageer op: Ik wil me graag laten ombouwen tot meisje/vrouw…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.