- km Anoniem3 juli 2016 om 17:52
Hallo,
Mijn vriendin heeft last van haar ogen. Dit is gekomen nadat ze puppilveweidende druppels heeft gehad bij de oogarts. Toen ze het ziekenhuis inkwam had ze geen last maar toen ze eruit kwam heeft ze pijn aan de ogen, extreem gevoelig voor licht en prikkelen de ogen. Ze kan bijna niet meer zonder zonnebril naar buiten. Dit heeft ze nu al 2 maanden. Tijdens het wachten op het inwerken van de oogdruppels wilde ik een foto van haar weide pupillen maken maar toen had ik per ongeluk de flitser nog aanstaan en zag ze allemaal vlekken. De dokters weten niet wat het is, heeft iemand raad?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juli 2016 om 17:56[quote]Tijdens het wachten op het inwerken van de oogdruppels wilde ik een foto van haar weide pupillen maken maar toen had ik per ongeluk de flitser nog aanstaan en zag ze allemaal vlekken.[/quote] dat is niet zo vreemd dan…..
Weten de dokters dat dit is gebeurd?Dat is vergelijkbaar met het effect van lassen zonder bril….
ReagerenAnoniem3 juli 2016 om 18:05Kan dit dan weggaan? Ze gaat morgen contact op nemen met de doktoren omdat we dat niet verteld hadden.
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2016 om 18:20Logisch dat de artsen niet weten wat er aan de hand is als jullie dat niet hebben verteld…
Reageren
De ogen zullen dus eerst onderzocht moeten worden om te kijken of er schade is veroorzaakt…