Zoeken Vraag het forum

last van ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • km Anoniem

Hallo,

Mijn vriendin heeft last van haar ogen. Dit is gekomen nadat ze puppilveweidende druppels heeft gehad bij de oogarts. Toen ze het ziekenhuis inkwam had ze geen last maar toen ze eruit kwam heeft ze pijn aan de ogen, extreem gevoelig voor licht en prikkelen de ogen. Ze kan bijna niet meer zonder zonnebril naar buiten. Dit heeft ze nu al 2 maanden. Tijdens het wachten op het inwerken van de oogdruppels wilde ik een foto van haar weide pupillen maken maar toen had ik per ongeluk de flitser nog aanstaan en zag ze allemaal vlekken. De dokters weten niet wat het is, heeft iemand raad?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Tijdens het wachten op het inwerken van de oogdruppels wilde ik een foto van haar weide pupillen maken maar toen had ik per ongeluk de flitser nog aanstaan en zag ze allemaal vlekken.[/quote] dat is niet zo vreemd dan…..
    Weten de dokters dat dit is gebeurd?

Dat is vergelijkbaar met het effect van lassen zonder bril….

Reageren
    Anoniem

Kan dit dan weggaan? Ze gaat morgen contact op nemen met de doktoren omdat we dat niet verteld hadden.

Reageren
    John (moderator)

Logisch dat de artsen niet weten wat er aan de hand is als jullie dat niet hebben verteld…
    De ogen zullen dus eerst onderzocht moeten worden om te kijken of er schade is veroorzaakt…

Reageren
Reageer op: last van ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.