Zoeken Vraag het forum

Wie is de papa

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DeeFee

Beste mevrouw meneer,

Even kort gezegd om het duidelijk te houden,

4 mei had ik mijn menstruatie. 6 mei seksueel contact gehad met mijn inmiddels exvriend (man A). tijdens menstruatie (nooit gedaan eerder bah shame on me)
    .
    Mijn man en ik (man B ) hebben van 17 tot 21 mei meerde malen onveilige seks gehad (zijn weer terug bij elkaar).
    Echter konden wij 8 jaar geen kindjes krijgen. het wilde nooit lukken zonder geldige reden. (onderzoek zei dat we beide goed waren)

op 18 mei steken in mijn buik gehad, ik kreeg pukkels, last van klachten aan mijn vagina (ik dacht een schimmel infectie maar dit was niet zo het was geirriteerd), en borsten deden zeer.

Zal man A dan toch eerder de vader kunnen zijn?

Mijn cycles is altijd 28 dagen.
    8 maart – 6 april – 4 mei werd ik ongesteld.
    mijn eisprong is altijd 3 dagen eerder, mijn eitjes zijn eerder rijp (werd geconstateerd jaren geleden in het ziekenhuis)

8 juli vaderschap test via bloed maar ik word gek van het nadenken 🙂

Is het mogelijk dat man A de papa is?

Groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Tijdens de menstruatie kun je in principe niet zwanger raken.
    Maar je weet wel zeker dat je zwanger bent?

Reageren
    Anoniem

Heee Tandor, ja ik weet het zeker. Echo al gehad. Hartje klopte ik ben morgen 7 weekjes zwanger.

Het is mogelijk zwager te raken tijdens de menstruatie om dat zaadjes binnen te krijgen en dat dit later innestelt 🙂 dankjewel voor een reactie

Reageren
    John (moderator)

[quote]Het is mogelijk zwager te raken tijdens de menstruatie om dat zaadjes binnen te krijgen en dat dit later innestelt[/quote] Dat zou alleen maar kunnen als je een langere menstruatie hebt (7-8 dagen) en op het laatst van de menstruatie seks zou hebben.
    Op de 2de dag van de menstruatie duurt het nog ca 10 dagen voordat er een eisprong is. Zolang leven zaadcellen dus echt niet

Reageren
Reageer op: Wie is de papa
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.