- Anoniem12 juni 2016 om 13:09
Ik ging gisternacht na het toilet en toen ik met een toiletpapiertje de boel schoonmaakte zag ik dat ik lichtelijk bloeide. Maandverbandje omgedaan en ‘ s ochtends opnieuw naar het toilet geweest en toen bijna niks te zien. Alleen maar als ik met een toiletpapiertje de boel schoonmaak zie ik wel goed bloed.
Ben ook al sins 2 à 3 dagen misselijk en erg moe
Mijn man en ik proberen wel zwanger te worden en hebben op de vruchtbare dagen wel gemeenschap gehad.
Ben sins januari van de pil.Maar mijn vraag is:
Kan ik dit nu rekenen als gewoon ongesteld zijn of is het iets anders.
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 13:13Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden..
Reageren
Zijn je menstruaties regelmatig? Hoe lang duurt de cyclus?
Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?Anoniem12 juni 2016 om 13:19Me cyclus is 34 à 35 dagen en ben voor het laatst op 18 maart was de eerste dag dat ik ongesteld werd en weet niet meer precies de laatste maar het duurd ongeveer een week
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 13:31Als je de laatste keer in maart ongesteld was klopt er toch iets niet…
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 13:33Sorry foutje bedoelde mei
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 13:3918 mei was de eerste dag van me laatste menstruatie
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 13:44Dat zou dan betekenen dat je nu op een cyclus zit van 26-27 dagen. Dus waarschijnlijk zal het je menstruatie zijn die op komst is. De eerste menstruatiedag is de dag dat de bloeding goed doorzet. Die moet dan dus nog komen.
Je vruchtbare periode lag tussen 5 juni en 9 juni. Als je in het begin of net even voor van de vruchtbare periode de eisprong zou hebben gehad en seks, dan zou het nu eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar dat is dan nog maar even afwachten
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 13:48Ik heb de dagen Bij gehouden en ik zou op 22 juni weer ongesteld moeten worden daarvoor was het 18 mei, 14 april en 10 maart
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 14:04Mijn excuus, maar ik heb mijn berichtje aangepast. Ik was dus van de verkeerde dag uitgegaan.
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 14:04We hebben gemeenschap gehad op 5 en 8 juni
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 14:08Dan zijn er dus 2 opties:
Als je een vroege eisprong hebt gehad, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn.De andere optie is dat je menstruatie wellicht iets eerder gaat komen. Het is dus even afwachten.
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 14:10Oké bedank voor de informatie ik had via een site uitgerekend wanneer me eisprong zou moeten zijn en die zou op 8 juni plaats hebben moeten vinden. Maar ik wacht rustig af
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2016 om 14:16De dag van de eisprong is nooit precies te bepalen. Hij was in ieder geval tussen 5 en 9 juni.
Als het 8 juni zou zijn geweest, kan het nu geen innestelingsbloeding zijn. Dat is dan in principe te vroeg…Maar het is inderdaad even afwachten. Aks je menstruatie verder uitblijft, zou je eind volgende week een test kunnen doen.
ReagerenAnoniem12 juni 2016 om 14:21Oke bedankt
ReagerenAnoniem20 mei 2018 om 10:42ik ben een meisje van 17jaar
en heb mijn tegels nu al 2keer te vroeg gehad de 1ste keer waren ze maar 1 week gestopt en nu de 2de keer zijn ze 2weken gestopt ik heb wel onveilig seks gehad wat kan het meschien zijn?
Reageren