- Anoniem24 april 2016 om 13:28
Wat kan de reden zijn van mijn droge ogen, heb dit vorig jaar ook gekregen rond dezelfde tijd en nu heb ik er weer last van. Gamen kan ik bijna niet hooguit een halfuurtje, probeer zoveel mogelijk te knipperen zonder succes.
Krijg van de dokter alleen wat oogdruppels die slechts voor enkele minuten werken. En heb een neusspray gekregen voor eventuele allergie, die helpen evenmin.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 13:39Het is mogelijk dat je traankanaaltjes verstopt zijn. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de oogarts.
ReagerenAnoniem24 april 2016 om 13:57[b]Lastig als je daar last van hebt ja. Ben je bekend met hooikoorts?[/b]
ReagerenAnoniem24 april 2016 om 15:41@Tandor
Als er een verstopping zou zitten moet ik toch overmatig tranen ? daar heb ik geen last van.Ben nooit getest op hooikoorts, al heb ik zo nu en dan wel last van een verstopte neus. De dokter heeft mij daarvoor neusspray gegeven, nu is mijn neus minder verstopt maar heb ik wel last van mijn ogen.
ReagerenAnoniem24 april 2016 om 15:44Ik zit te denken, zou dit niet met de neusspray te maken hebben ? Omdat de neus en ogen dicht bij elkaar zitten. Het middel heet mometasonfuroaat
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 16:07Overmatig tranen hoeft niet perse. Ik denk niet dat het van de neusspray komt
Reageren