- Anoniem5 april 2016 om 05:38
Vorige week ontving ik mijn bril per pakketservice. Ik heb mijn ogen laten opmeten bij de optometrist in het ziekenhuis. Rechts -4.00 zonder cilinder en links -3.00 met -1,75 cilinder en een as van 5. Zodra ik recht door mijn bril kijk kan ik op de tv goed de ondertiteling lezen. Met de scherpte is dus voor mij niks mis. Alleen voel ik mijzelf erg misselijk en duizelig worden als ik er doorheen kijk. Het lijkt wel alsof ik diepte moeilijker kan inschatten en vooral als ik door de zijkanten kijk is alles draaierig. Ik word er echt erg duizelig van en ben dat de volgende dag nog door deze bril. Normaal gesproken draag ik lenzen van rechts -3,50 zonder cilinder en -3,50 met -1,25 cilinder. Hier heb ik geen enkel probleem mee. Ik heb hiervoor ook een andere bril gehad hiervan weet ik de sterkte niet uit mijn hoofd maar als ik hierdoor kijk is het niet draaierig in de hoeken en heb ik geen last. Alleen zie ik niet scherp. Kan iemand mij een advies geven?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 09:40Dat is het nadeel als je brillen via het internet koopt. Je kunt niet even terug naar de opticien als er iets niet klopt met de bril….
Reageren
Neem contact op met de leverancier en leg het probleem voor….of ga toch naar een opticien en laat de glazen controleren…