- Anoniem20 mei 2015 om 07:15
Hallo
Vorige week werd ik ineens wakker met een dik oog.
Bovenste ooglid was het randje bij de wimpers paars.
De volgende dag ontdekte ik dat er een bobbel zat van boven net bij me oogbol,vlak bij neus,bovenste oog lid. ( beetje duidelijk?),als ik aan die bobbel zat deed het geen pijn. Naar mijn idee kon ik de bobbel bewegen.
Ineens was die bobbel weg,heb geen extreme pus uit me oog gekregen dus is niet kapot gegaan denk ik
Heb sinds dien regelmatig last van hoofdpijn.
Ergens heb ik dus het idee dat die bobbel nu ergens anders zit.Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Het idee van een “losse bobbel” maakt me best bang, wat als het straks naar me hersenen gaat of hart. (Klinkt misschien drastisch)3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 mei 2015 om 09:24Dat klinkt inderdaad heel erg dramatisch. Een beetje overdreven.
Reageren
Een ontsteking van een haarzakje van je ooglid gaat niet zomaar naar je hersenen. Je hoofdpijn komt daar in ieder geval niet vandaan.
Als het bultje terugkomt in je ooglid, ga dan even naar de huisarts voor een zalfje.Anoniem20 mei 2015 om 09:33Het kan wel overdreven klinken, maar waar IS die bobbel gebleven dan? Geen pus of iets geks ineens weg.
ReagerenJohn (moderator)
20 mei 2015 om 09:39Die is gewoon weer vanzelf weggegaan. Waarschijnlijk heb je een wimpertje eruit getrokken. Dan kan dat even zo’n bultje geven. Als het een chalizon of strontje is zal het wel weer terug komen.
Reageren