Zoeken Vraag het forum

Allergische aanval??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb soms in een keer een jeuk aanval in me oog, waardoor ik niks anders kan doen als wrijven, vervolgens (ook als ik niet wrijf) komen er allemaal bultjes rond mijn ogen, gewoon een soort van kleine muggenbultjes, daar lijkt het op dan.
    Ze zitten dan vooral vlak onder m’n oog, wel op de huid, ooghoek, ooglid, en soms gaat het zelfs door tot m’n wang..
    Dit kan bij beide ogen gebeuren, en eigenlijk heb ik het nog nooit eerder gehad in m’n leven, ik denk in 2014 voor het eerst..
    M’n oog aan de binnenkant zwelt dan ook een beetje op, en als ik mijn oog “opentrek” dan zie ik in het roze gedeelte vocht zitten (waarschijnlijk is dat als gevolg van het wrijven maar dat weet ik niet) het komt plotseling, en het maakt niet uit hoelaat het is ofzo het komt gewoon heel plotseling ineens, zelfs als ik niets speciaals doe.
    Ookal heb ik geen makeup op, of mijn gezicht gewassen, of iets anders met m’n ogen. Het is gewoon heel vervelend want ik kan het pas helpen na de tijd als de zwellingen er al zijn. Dan koel ik het met wat ijs en na een tijdje is alles weer weg.
    Maar het is zeker niet fijn

Ik heb echt geen idee wat dit is en ben benieuwd of iemand anders dit ook wel is heeft.

Gr.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

het zou een infectie kunnen zijn. Een bacteriële of virale infectie.
    Ga met de klachten naar je huisarts

Reageren
Reageer op: Allergische aanval??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.