- Anoniem28 oktober 2014 om 22:48
Ik heb soms in een keer een jeuk aanval in me oog, waardoor ik niks anders kan doen als wrijven, vervolgens (ook als ik niet wrijf) komen er allemaal bultjes rond mijn ogen, gewoon een soort van kleine muggenbultjes, daar lijkt het op dan.
Ze zitten dan vooral vlak onder m’n oog, wel op de huid, ooghoek, ooglid, en soms gaat het zelfs door tot m’n wang..
Dit kan bij beide ogen gebeuren, en eigenlijk heb ik het nog nooit eerder gehad in m’n leven, ik denk in 2014 voor het eerst..
M’n oog aan de binnenkant zwelt dan ook een beetje op, en als ik mijn oog “opentrek” dan zie ik in het roze gedeelte vocht zitten (waarschijnlijk is dat als gevolg van het wrijven maar dat weet ik niet) het komt plotseling, en het maakt niet uit hoelaat het is ofzo het komt gewoon heel plotseling ineens, zelfs als ik niets speciaals doe.
Ookal heb ik geen makeup op, of mijn gezicht gewassen, of iets anders met m’n ogen. Het is gewoon heel vervelend want ik kan het pas helpen na de tijd als de zwellingen er al zijn. Dan koel ik het met wat ijs en na een tijdje is alles weer weg.
Maar het is zeker niet fijnIk heb echt geen idee wat dit is en ben benieuwd of iemand anders dit ook wel is heeft.
Gr.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2014 om 00:21het zou een infectie kunnen zijn. Een bacteriële of virale infectie.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisarts