- Anoniem20 oktober 2014 om 15:11
Rick.
sinds 2 maanden loop ik met zeer vervelende klachten. Wanneer ik s’ochtends begin met werk zijn m’n ogen aardig wit. Maar na enkele uren zijn deze knal rood. Ik werk in een magazijn als order picker. Mijn gezicht word na wat inspanning warm waardoor ook velen adertjes uitspatten in mijn ogen. De dokter weet het niet, de oogarts heeft me ruim een maand normale druppels gegeven. Het blijkt allemaal niet te werken.
kan iemand mik tips/advies geven ???
graag hoor ik het
7 reactiesReagerenAnoniem20 oktober 2014 om 15:34nog extra informatie.
Reageren
Sinds ik er last van heb draag ik geen lenzen meer.
Er is geen airco aanwezig op de plek waar ik werkJohn (moderator)
20 oktober 2014 om 21:22Het lijkt toch op een allergische reactie. Misschien van producten die in het magazijn staan of van de stof op de werkplek.
Reageren
Probeer eens een stofbril te dragen.Anoniem21 oktober 2014 om 15:35Hierbij nog een extra foto
ReagerenAnoniem22 oktober 2014 om 17:32?
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2014 om 19:43De foto geeft niet echt veel meer informatie.
Reageren
Een irritatie is wel te zien maar dat was natuurlijk al bekend.
Ik heb aan mijn eerder antwoord eigenlijk niets toe te voegen.Anoniem27 oktober 2014 om 20:04Ik kan me een beetje in dit verhaal vinden.
Krijg ook tijdens het werk knalrode ogen. Nu werk ik in een schoenenwinkel en peuter (het is heel vies) soms in mijn neus zonder mijn handen goed gewassen te hebben. De roodheid van beide ogen heb ik al enkele tijd. Zou het misschien een infectie/bacterie wezen die naar de ogen zijn toegeslagen ??Groetjes Jeroen Akkerman
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2014 om 20:05Dat zou kunnen. Ga naar de huisarts en laat je ogen nakijken.
Reageren