- Anoniem11 oktober 2014 om 17:08
Ik heb al een behoorlijk lange tijd last van gesprongen adertjes. Deze zijn zichtbaar aan de binnenkant van mijn oog. Normaal gesproken gaan deze binnen enkele minuten weer weg,maar helaas bij mij blijft het.
In de vroege ochtend zijn de adertjes lichtelijk zichtbaar, maar na enkele uren word het weer wat erger. Vooral met inspanning (wanneer ik wat warmer word) zie ik de adertjes wat feller rood worden. Het rare is dat ik ook bij heet eten zoals pepers rode opgezette adertjes krijg. Ditzelfde geld bij het poetsen van mijn tanden.
Heb daarnaast ook best wel last van droge ogen. Heb van de dokter wat oogdruppels gekregen tegen verlichting. Nu ontdekte ik gister ook nog een bolletje op mijn oogrand (niet pijnlijk).
Kan iemand mij vertellen wat ik heb ?
Draag nu al maanden geen lenzen meer op advies van de dokter, helaas blijven de klachten gewoon bestaan 🙁1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 oktober 2014 om 22:07Het zou een infectie kunnen zijn. Als de klachten blijven aanhouden ga dan terug naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de oogarts
Reageren