- Anoniem15 juni 2014 om 13:06
Mijn dochter (16 jaar) heeft al een jaar lang last van bultjes aan de binnenkant van de oogleden. Wij zijn hiervoor eerst naar de huisarts geweest. Ze heeft toen oogdruppels meegekregen. Na een paar maanden was er nog geen verbetering. We zijn toen naar de oogarts in het ziekenhuis geweest. Hij zei dat er bultjes aan de binnenkant van haar oogleden zitten (dus niet op de rand, zoals een zgn ‘strontje’. we hebben 2 soorten druppels meegekregen. Na een half jaar nog geen verbetering. Dus maar weer naar de oogarts. Het was nogal hardnekkig, zei hij. Weer druppels meegekregen en we zijn nu al met al meer dan een jaar verder en er zit geen verbetering in. Mijn dochter heeft er veel last/pijn van. Gebruikt ook al anderhalf jaar geen make-up en draagt geen lenzen maar een bril. Heeft iemand enig idee hoe ze hiervan af geholpen kan worden?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2014 om 16:11Het hangt er vanaf wat het voor bultjes zijn en hoe ze ontstaan. Ik zou adviseren om bij de huisarts een nieuwe verwijzing te halen en voor een second opinion naar een ac. ziekenhuis te gaan.
ReagerenAlice14 november 2020 om 12:48Beste mijn man heeft dat probleem nu 2 jaar,nu beetje beter,ciclosporine druppels,die verkleinen stilaan die bultjes,4 bellozal per dag en 1 minocycline,zou al wat helpen,die druppels werken heel traag,speciale apotheek zoeken daarvoor.
We hopen echt dat het u helpt.
Reageren