- Jansen8 april 2013 om 12:48
Beste Dokters,
Ik heb al sinds 2 maanden een paars kleur onder me ogen, ik draag geen bril en kan goed zien. Het gaat helemaal door tot en met de andere kant van de oog. Ook bij mijn andere oog, alleen die gaat niet tot de andere kant van mijn oog. Ik zie ook dat ik bij de kant van mijn neus, precies naast je oog, daar is het ook beetje paars. Soms is het zelf zo erg dat mijn bovenkant van mijn oog ook paars is.
Ik bedoel dus de plek waar wallen zijn. Ookal slaap ik vroeg ik heb het ook.
Heb hooikoorts en ben 14 jaar, 2e klas vwo.
Ik heb oogdruppels gekregen tegen uitdroging, want het brandde ook erg. Nu is het gelukkig voorbij.
Ben zelf naar de dokter gegaan 2 keer, ze zeiden dat ik moest afwachten..
,MVG Jansen
5 reactiesReagerenKim15 april 2013 om 18:33Jansen19 juni 2013 om 22:04Hey Kim ,
Het komt door vermoeidheid en die druppels heten livocab , maar dan de oogdruppels.
Ze werken echt en je zal het over paar dagen merken , probeer ook vaseline te smeren op je wallen dat helpt. Ik heb die wallen terug en voel me ook verschrikkelijk moe 🙁 –Tijd is de medicijn
ReagerenKim20 juni 2013 om 17:02Thanks. Ik zal mijn huisarts eens vragen naar Livocap druppels want mijn dochter heeft er ook last van. Ik heb nu een crème voor haar ‘s-avonds (een lichte crème tegen aambeien!) en ‘s-morgens een factor 50. Beiden dunnetjes smeren. Vooralsnog helpt deze combi wel.
Kim
ReagerenBusra30 juni 2017 om 18:37Hallo,
Ik ben 16 Jaar en Ik heb een probleempje
ik heb sinds kort geleden een paars kleur onder mijn oog en het is een beetje dik.
Maar wat mij is opgevallen is dit.
Het is wel minder alleen ik had wel 1 dag geleden een erg opvallende paars wallen
Alleen de linkerkant van mijn oog is meer paarsig dan de rechterkant alleen ik weet niet waardoor dat komt
ik stond op in de ochtend om 5:03 uur en ik keek naar me zelf in de spiegel
maar belijkbaar is het misschien door de mug die al in mijn kamer zat.
Maar dat was dus niet zo
ik was kort geleden ( 1-2 dagen) naar 1 van mijn school leraren gegaan ( EHBO Leraar) Alleen zij denkt dat het een soort uitslag is van mijn haar.
Ik heb op woensdag wat highlights lokjes gezet en ik denk niet dat het daarvan komt omdat het in preciepe mijn 2e keer is dat ik mijn haar in het geel heb.
Maar ik wil namelijk zeggen wat er eigenlijk precies mijn probleem is want ik slaap hartstikke goed en geen koppijn ofzo.
Ik Bedank Jullie Alvast Voor Hulp
ReagerenJohn (moderator)
30 juni 2017 om 19:25Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga eens naar de huisarts en lat ernaar kijken
Reageren