- Funesta21 juni 2022 om 18:48
Heb net een bericht gepost met bijgevoegde foto’s over herhaalde oogontstekingen. Dit bericht is weggehaald. Waarom?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juni 2022 om 19:38Omdat je meerdere berichten met andere namen plaatste en zelf antwoorden op je vraag gaf en dat ook nog in verschillende dialecten lolbroek.
ReagerenFunesta21 juni 2022 om 19:50Sorry? Die berichten kwamen niet van mij… Ik heb er wel op geantwoord, omdat iemand aangaf dat mijn huis stoffig zou zijn en het daardoor zou kunnen komen…..
ReagerenFunesta21 juni 2022 om 19:52En daarnaast plaats ik niet voor niks een bericht met een hulpvraag…. vind het erg bijzonder dat er vanuit word gegaan dat -ik- die berichten zou hebben geplaatst. Jammer.
ReagerenJohn (moderator)
21 juni 2022 om 19:53Jawel dat waren ze wel want ze kwamen allemaal van hetzelfde IP adres
ReagerenFunesta21 juni 2022 om 19:59Dan moet u beter opletten want die berichten kwamen niet van mijn IP adres….
Reageren
Vind het heel erg jammer dat ik hier met een hulpvraag kom en iemand onder mijn vraag grappig gaat doen en ik daarvan de schuld krijg. Vraag het niet voor niets.John (moderator)
21 juni 2022 om 20:14Stel je vraag dan maar opnieuw
Reageren