- Anoniem19 augustus 2019 om 20:05
hoiii
mijn moeder van 64 jaar oud heeft al paar dagen een licht flits in haar linker oog. Helaas is zij nu op vakantie in buitenland. En daar hebben ze een mri scan gemaakt vaan hersenen. Nu maak ik mij enorm zorgen omdat ik bang ben of het iets ernstig kan zijn. Graag een reactie wat kan een oorzaak zijn van zo een licht flits in een oog. Zijn er meerdere oorzaken mag ik ze dan graag weten. Misschien kan ik haar naar hier terug halen voor behandeling.
Alvast bedankt !
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2019 om 21:08Daar kunnen vele oorzaken voor zijn. Dat is dus een vraag die ik zo niet kan beantwoorden
Reagerenanoniem19 augustus 2019 om 21:26Wat kunnen er o.a. De oorzaken zijn. Wellicht weet ik ook dat er naar gekeken onderzocht moet worden… maar wil alleen weten of er ook ernstige oorzaken achter zijn…
graag !
Reagerenanoniem19 augustus 2019 om 21:29Het gaat hier niet alleen om mijn moeder wat zij heeft maar, maar wil weten wat het KAN zijn .
Heel graag !!!
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2019 om 21:32Het kan een oogprobleem zijn. Of stress en spanningen
Reagerenanoniem19 augustus 2019 om 21:34Dus geen ernstige oorzaken ? Iets met hersen ?
Sorry ik vraag te veel maar ze is zo ver van mij en ik ben er niet bij dus ben erg gestresst…
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2019 om 21:35Ik kan die vraag dus niet beantwoorden. Het zal moeten blijken als de scan is gemaakt
Reageren