- Bert7 januari 2019 om 15:42
Goedemiddag,
Ik heb eens een vraagje. Sinds een week of 4 heb ik ineens een lichte druk ook mijn rechter oog. Ook is het pupil van mijn rechteroog een stukje groter als mijn linker. De afgelopen dagen krijg ik ook een lichte zeurende hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd. Ik heb niet het idee dat ik slechter zie. Maar heb wel t idee dat mijn rechter oog er langer over doet om scherp te stellen.
Ik ben hiermee al 2x bij de huisarts geweest. Echter zegt hij dat er niets aan de hand is. Omdat mijn ogen samenknijpen zodra hij er met een lampje in schijnt. Vandaag mijn ogen na laten kijken bij de opticien. Ik heb totaal geen achteruit gang. Maar ook zei konden mij niet vertellen waarom mijn pupillen zo verschillend waren. Ze hadden dit nog nooit gezien.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Het word nu wel een beetje irritant na 4 weken.
Groet, bert
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2019 om 23:34Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de oogarts
ReagerenBert8 januari 2019 om 08:55Dat is nu net het probleem Tandor. De huisarts zegt dat er niets aan de hand is omdat mijn ogen samen knijpen bij licht inval. En stuurt daarom niet door. Ben er al 2x voor bij hem geweest. Maar blijf maar met de klachten zitten.
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2019 om 13:28Laat je niet wegsturen zonder verwijzing. Sta op een verwijzing
ReagerenWilly16 januari 2019 om 23:15hoe gaat het nu met je? Al enige idee wat het is?
ik loop namelijk al maanden rond met deze klachten rond en ze weten nog steeds niet wat het kan zijn.
ReagerenBert18 februari 2019 om 17:05Hoi willy,
Sorry voor mijn late reactie. Heb even niet op deze site gekeken. Helaas nog geen verbetering. Mijn pupillen blijven verschillend van grote en blijf hoofdpijn houden. Het veranderd eigenlijk niet. Ik heb nu wel een verwijzing gekregen naar een oogarts echter kan ik hier pas eind maart terecht. Heb intussen een scan gehad van mijn hoofd maar ook hier is niets op te zien. Het gaat me nu wel erg lang duren.
Groet, bert
Reageren