Zoeken Vraag het forum

brandend/jeukend gevoel boven/achter het oog (oogkas?)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dannyallround

hallo,

ik ben al meerdere malen bij de oogarts geweest maar tot nu toe is er niks gevonden, en ik begin het langzamerhand een beetje zat te worden.

ik heb last van een brandend/jeukerig gevoel achterin/aan de rechter zijkant van het rechtse oog. het is zo en zo een lui oog, maar dat zou dit gevoel niet veroorzaken.

ik heb momenteel al 2 antibiotica kuren gehad (tobradex, een corticosteroïd en antibioticum mengsel)

en ben nu bezig met een ontstekingsremmer pred forte 1% (ook een corticosteroïden middel)

de oogdruk is goed, zicht met het oog is 80% (0,8) er is een kweek genomen en niks gevonden.

het enigste wat er nog steeds niet gedaan is, is kijken met pupil verwijdende druppels, wat ik best apart vind, aangezien dit normaal altijd gebeurd als je mensen hoort praten.

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, dit is ook al de 3de oogarts die erna kijkt.  zit het tussen men oren? stel ik me aan?

enig inzicht word op prijs gesteld!

Danny.

Reageer op: brandend/jeukend gevoel boven/achter het oog (oogkas?)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.