- Gusi24 maart 2018 om 19:50
3 april word ik geopereerd aan staar. Ik ben 24j. Via de zorgverzekering had ik gevraagd of ze konden zoeken of er een oogarts was in NL die ervaring heeft met deze operatie bij jongeren. Zo ben ik bij een ziekenhuis in Maastricht uitgekomen. Waar ze me over 1.5 week opereren.
Is het te vertouwen als de zorgverzekering aangeeft dat dit het beste zkh is met de juiste arts? Of kan hier een commerciële kant aanzitten?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 00:11In principe zou de zorgverzekeraar objectieve informatie moeten geven….
Reageren
Welk ziekenhuis hebben ze doorgegeven?Gusi25 maart 2018 om 09:24Oogkliniek Maastricht
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 11:03Opmerkelijke keuze van de verzekeraar… Als je toch al naar Maastricht zou moeten, zou ik kiezen voor de Oogziekenhuis van het Maastricht UMC
Reageren
Of bedoelde dat de verzekeraar?Gusi25 maart 2018 om 15:27Nee, oogkliniek Maastricht is niet van het UMC..
Hun gaven aan dat bij de oogkliniek een arts zit die vaker jongeren aan staar heeft geopereerd
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 16:42Dat zou natuurlijk kunnen….een keuze die je dus zelf moet maken
Reageren