Hallo,
hier even een vraag:
Ik heb bij het plassen en soms ook gewoon overdag pijn in mijn linkerzij. Ik heb dit nu 2 dagen. Daarnaast voelt mijn onderbuik erg opgeblazen.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Hai Wendy, dit lijkt op een blaasontsteking. Ga morgen gelijk even met een potje (ochtend) urine naar de huisarts voor een urineonderzoekje. Als een blaasontsteking niet wordt behandeld, dan kruipen de bacteriën omhoog naar de nieren en dat kan best pijn doen. Naar de huisarts dus voor onderzoek en eventueel behandeling. Laat je weten wat de uitslag van het onderzoek was, en welke behandeling de huisarts heeft voorgeschreven? Beterschap.
Hoi Joris,
Ik wilde vanochtend de dokter bellen, maar nu heb ik er vandaag geen last van. Dus ik wacht het nog even af. Mocht het weer terug komen dan ga ik alsnog naar de dokter.
Bedankt voor je reactie!
Groetjes Wendy
Hallo Joris,
Er ging bij mij toch een belletje rinkelen. Ik heb namelijk ook al 1,5 week last van mijn rug ( dat had ik 1x eerder ook, en toen bleek het ook een blaasontsteking te zijn)
Dus ik heb do. ochtend mijn urine laten testen en ik blijk inderdaad een blaasontsteking te hebben. Ik moet nu 5 dagen lang 4x per dag een pilletje slikken, genaamd nitrofurant.
Dit wilde ik je toch even laten weten.
Groetjes Wendy