Dag,
Ik heb al een langere tijd last dat er bij het laatste beetje plassen een soort wit spul (ik heb geen idee wat het is) mee komt wat het effect geeft van alsof je kleurstof bij iets doet. Het is daarna ook gelijk in het plas gemengd en het maakt het plas dan wat troebel. Voor de rest heb nergens last van pijn tijdens het plassen en het kan voornamelijk in de middag of avond in de ochtenden heb ik het nog nooit gehad.
Wat kan dit zijn en is dit iets wat normaal is of is dit iets schadelijk.
Ik moet er trouwens ook bij zeggen dat dit niet bij elke plas beurt het geval is maar het komt wel voor
Mvg
Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Ga er mee naar de huisarts
Dag john, ga ik zeker doen voor duidelijkheid maar ik heb het nog even aangekeken en soms komt het gewoon niet voor. Kan dit liggen aan bepaalde voedingsstoffen want ik heb geen pijn of andere irritaties tijdens het plassen.
Ik lees zelf veel over een te hoog fosfaatzout gehalte wat de oorzaak kan zijn van dat wit bij het einde van het plassen
Mvg
Ik denk niet dat het aan voedingsstoffen ligt
Hoe word dit dan met onderzoek gedaan? Want heb het niet altijd of maakt dat geen verschil met het plas dat onderzocht word.
Ik zag overigens iemand anders op dit forum waarbij die ook dat wit bij het einde van de urine had en daar werd gesproken over fosfaturie
Met een urineonderzoek. Maar fosfaturie is er eigenlijk constant
Duidelijk, maar als ik wat azijn bij de troebele urine doe waarbij ik dus ook dat witte heb bij het einde van het plassen dan word de urine wel weer helder
Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Ga ermee naar de dokter
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dag,
Ik kom jou post tegen en ik heb dus eigenlijk precies hetzelfde al een tijdje. Ben jij al op onderzoek geweest zo ja mag ik weten wat daar uit is gekomen? Ik heb zelf een onderzoek aan mijn blaas gehad maar daar kwam niks uit. Ik plaste een tijdje bloed en daarna is dit nu dus gekomen wat jij ook hebt.
Hoor het graag.