- Anoniem9 mei 2016 om 16:08
Ik heb aan de voorzijde van mijn tong, een 5 millimeter vanaf de tip van de tong, in de tong zelf, twee symmetrische knobbeltjes zitten. Eentje links van de tong en eentje rechts, op dezelfde hoogte. Beetje de grote van een erwt. Als je de tong tussen wijsvinger en duim drukt dan voel je in de binnenzijde van de tong de twee knobbeltjes zitten.
Is dit iets normaals zo ja wat is het. Of is het niet normaal? Het viel me 5 maanden geleden op en lijkt niet groter of kleiner te worden.mijn vriendin zegt dat zij het ook heeft maar wil toch voor zekerheid vragen aangezien zij mij misschien verkeerd begrijpt.Bedankt
Ben een man 26jaar. Rook en drink niet.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2016 om 16:21Ik zou zo 1-2-3 niet weten wat het is, behalve dan twee talgkliertjes.
ReagerenAnoniem10 mei 2016 om 06:56Zoiets is dus schijnbaar niet ‘gewoon’ ? Ik heb op een willekeurige tong-foto met rood aangegeven waar het zit en hoe groot het ongeveer is. Vraag me dus af of zoiets daar hoort of niet. Geen zin in tongkanker ofzo.
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2016 om 08:30Of het wel of niet gewoon is kan ik zo ongezien niet beoordelen.
Reageren
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken